Nykonfirmerte Kate snakker ut

Posted: 15. April 2011 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene, superkvinner

Dette serviset fikk Kate til konfirmasjonen. - Nå har jeg eget servise. Nå er jeg voksen, sier nykonfirmerte Kate.

Kate Middleton, framtidig dronning av England, hjelp, når jeg skreiv det så svart på hvitt ble jeg vettskremt på hennes vegne. Uansett, hun gifter seg med William om noen uker, og har rett og slett varma opp med å konfirmere seg. Jeg vet ikke om det er fordi hun elsker alt det hvite og en snømann er hennes venn at hun driver og går opp og ned kirkegulv i hvite kapper og kjoler hele tida, eller om hun er djupt religiøs som oss andre konfirmanter. Samma det, det viktige er at Kate har hatt ei fin konfirmasjonstid og snakker nå ut om konfirmasjonen.

Konfirmasjonsleiren var kjempegøy! Vi lekte flasketuten peker på, nødt eller sannhet og lærte noen salmer. Jeg spiste så mye sukker at jeg holdt på å le meg ihjel, og så drakk jeg tyrker inne på doen sammen med to av guttene, og da ble jeg full. Etter en slurk. Herrrregud, så gøy. Og så stod vi på slalåm. Konfirmasjonsleir for ever!

På konfirmasjonsundervisninga lærte vi om sex og sånn. ÅÅÅÅÅ, sykt flaut!! Jeg skal ihvertfall ikke ligge med noen noen gang. Ihvertfall ikke før jeg har gifta meg.

Dette er konfirmasjonsbildet mitt. Jeg gadd ikke å ha bunad, siden jeg er engelsk.

Det beste med å være konfirmert er at jeg kan gå på fest. Og drikke Blue Nun og Peach Caney.

Hele familien kom i konfen. Pappa holdt tale og mamma hadde skrevet en sang på melodien til "Puff, the magic dragon". Jeg fikk to akvarellbøker med visdomsord, stereoanlegg, Håvamål, en Fjellräven-sekk, stormkjøkken, en samekniv og penger. For dem har jeg kjøpt meg en discman og en samle-CD med Queen.

Comments
  1. Lise says:

    Haha, eg kjøpte stereoanlegg og samle-CD med Queen for mine komf-pengar. I 1992. Betyr det at eg vil gifte meg kongeleg ein dag? Ventar fremdeles på at drømmeprinsen skal dukke opp då, kanskje…

Leave a Reply

