Sylslanke Kate snakker ut

Posted: 13. April 2011 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Misforstått framsnakking, superkvinner

Ah, det er tøft å være Kate Middleton om dagen. Ikke bare er hun et moteikon og skal gifte seg og få prinsen og hele kongeriket, men nå har hun altså blitt sylslank også. Ikke rart England og hele det britiske samveldet holder pusten. Jeg holder pusten jeg og. For å være like tynn som Kate.

Likevel tar altså dette fantastiske kvinnemennesket som verden allerede har blitt så glad i, seg tid til å snakke ut på bloggen min. Du skal se du får noen hemmelige slanketips med på veien.

- Jeg vokste opp i en familie som levde av å lage stæsj til barnebursdager, forteller den rødmende bruden. - Hver dag måtte jeg gjøre nytte for meg og blåse opp ballonger. Ah, det føles som om all luft går ut av deg. Og det blir man faktisk ganske slank av. Tenk på hvor mange ballonger jeg har blåst opp til dette bryllupet. Jeg begynte i februar og er ennå ikke ferdig, sier hun og smiler lurt.

- Dette er en Barbiedokke som har blitt laget av meg. Målet er at jeg skal se ut som den når jeg blir prinsesse. Det er litt vanskelig, for huet er jo så stort i forhold til kroppen. Det sier seg selv at det må en del slanking til. Men hodeutvidelse er litt vanskeligere. Noen tips til det anyone? Harvard, kanskje?

 

-Jeg er ikke så glad i å spise bryllupskonfekten. Det føles litt som å spise mitt eget legeme, eller kanskje litt som mitt og Williams felles legeme, litt som vårt eget barn, faktisk. Og ikke er det bra for vekten heller, betror Kate oss. - Et slanketips er å spise glutenfrie nattverdsoblater i stedet. Siden jeg nå snart er kongelig og må være forsiktig med uttalelsene mine, må jeg likevel advare mot at de kan inneholde spor av gluten.

 

- For gode råd om slanking, tok jeg kontakt med denne dama. Hun har jo hjulpet blant andre Mette Marit og Märthas engler og Toppen Bech tidligere. Grete Roede er en alle tiders dame, altså, det må jeg virkelig si. For å forstå det som sto i bladet hennes, Persillebladet,måtte jeg jo lære meg norsk. Det var slitsomt, så da ble jeg tynn da.

- Noen gullunger i Norge har lært meg at det er lurt å bare spise babymat, sier den kommende prinsessen. - Det er jeg Norge evig takknemlig for, understreker hun.

 

- Denne ringen fikk jeg til forlovelsen, forklarer Kate. - Den er jo ikke no fin, jo. Så jeg tenkte jeg kunne slanke meg slik at jeg kunne få en ny. Men neida, svigerstemor Camilla Parker Bowles visste råd. Nå må jeg ta den inn i stedet, og må finne en ny strategi. FFG

- Min største frykt i livet er å ende opp som Sarah Ferguson. Derfor må jeg være flink til to ting: Holde meg unna fritert fisk og holde meg unna menna bak den friterte fisken. Det skal jeg nok klare, understreker Kate.

Leave a Reply

