La Veronica komme

Posted: 13. April 2011 by antigirl29 in superkvinner, VG padler

VG kan i dette sekund melde at den svenske artistene Veronica Maggio kanskje, men ikke nødvendigvis, synger om orgasme i sangen “Jag kommer”. Det har visstnok fått noen til å heve øyenbrynene.

Wow, grattis med den VG. Ikke bare får dere pluss for vedlikehold av tekstananlysen fra ungdomsskolen, men også pluss for å a ha åpnet for alternative tolkninger og for å ha klart å produsere nok en ikkesak med ordet orgasme slik at jeg også kan gjøre det ved å kommentere deres.

Men en ting får ikke verden pluss for, og det er å heve på øyenbrynene av kvinnelige orgasmer. For de er faktisk en nødvendighet i dagens samfunn. Norske, svenske og andre kvinner klarer seg ikke uten, tenk, selv om de fint klarer seg uten menn. Det skulle bare mangle om vi ikke kunne synge en sang om det. Orgasmer er tross alt en større del av hverdagen til de fleste av oss enn for eksempel furet værbitt eller ljosahell eller et kirketak på Vålerenga, som vi stadig føler trang til å nevne melodisk. Fin sang har det også blitt.

La Veronica komme på jorden som i himmelen. Det er bra for henne. For oss også, forresten. Bare hør:

(Jeg må forresten si at jeg identifiserer meg med uttalelsen “Jag kommer, jag är nestan der, jag tror jag är kär”. Det neste som skjer da, er at du ikke kommer. Fordi da er plutselig mannen ferdig med deg, gitt. Håper det er en slags skjult beskjed fra Veronica).

Comments
  1. Big Dick says:

    Ei grisat jente…..

  2. motorpotet says:

    Meeh, jeg tror VG har rett jeg. Håper det. Jeg flyr rundt mellom taxi, trapp, heis og hall og ser om jeg finner henne.

Leave a Reply

