Mags innredningstips: Fem ting mitt hjem ikke kan leve uten

Posted: 30. March 2011 by antigirl29 in ushabby interiør

Ok. Nå har interiørmafiaen masa så lenge om at jeg må fortelle om mitt eget hjem. Og jeg kan jo godt gjøre det. Ikke at jeg gidder å legge ut noen bilder eller no. Det er tross alt ikke noe ei travel dame har tid til, å stille opp stilleben, fotografere, overføre til PC, photoshoppe og legge ut.

Men heldigvis fins det bilder på nett. Og jeg kan da godt fortelle om et par ting jeg har ved hjelp av dem. For eksempel de fem tinga jeg har som hjemmet mitt ikke fungerer uten. Under følger bilde og forklaring.

Det beste innredningstipset jeg kan gi, er å støvsuge. Ah, det blir så mye finere de gangene jeg gjør det. Akkurat som jeg har kommet til en ny leilighet. Men så er det bare den samme, vettu. Støvsuger FTW!

Et Norgesglass med glutenfrie nattverdsoblater. Har glemt hvorfor.

Tangosko. Disse stammer fra de ni dagene jeg data en latinamerikaner og han mente jeg måtte lære meg tango. Jeg kom aldri lenger enn til skoa, verken med han eller dansinga. En slik sko står imidlertid på bokhylla for å minne meg på to ting jeg aldri skal gjøre mer: Date latinamerikanere og danse tango. It takes two to tango, og jeg er jo bare en.

En powerdrill. Jeg driller nemlig stadig hull i veggen for å minne meg selv på at jeg klarer meg selv. Når jeg driller, føler jeg meg uovervinnelig. Det gjør jeg egentlig ellers også, men ja. Dere skjønner

Som et ledd i kampanjen for å være selvstendig kvinne, anbefaler jeg også en vibrator eller fem. Det er kanskje det viktigste et singelhjem kan inneholde. Jeg har flere, som den ansvarsbevisste dama jeg er, men denne er en favoritt, til tross for fargen.

Comments
  1. Lillian says:

    Hehehe.. Jeg har ingen av de tingene men klarer meg fint for det…

  2. Lillian says:

    For å si det slik: testet, og forkastet. Støvsuger byttet med gulvmopp, norgesglas med orginalinnpakning på vare, høyhælte med joggesko (høye hæler dreper tærne mine..), drill byttet mot hammer og dildo..? Foretrekker ekte vare takk.. Men skal vi snakke om 5 ting jeg må ha…: 1. hvitmalte møbler, vegger, ting. 2. Grønne planter. 3. Joggesko. 4. God madrass. 5. Hettejakke. Og chocolate spoon cake, nam..

  3. Lillian says:

    Det er jo du som bestemmer hvordan du vil ha det..

  4. Silje says:

    Av og til skjønner jeg ikke hvorfor enkelte mennesker orker å kommentere i blogger, men det er vel der de finner sin glede kanskje….

    Selv elsker jeg alle 5 tingene, drillen mest av alt! Å fikse ting sjæl er så usannsynlig digg!

  5. Lillian says:

    Silje, du kommenterer jo selv, så hva er forskjellen?

  6. Heidi says:

    Dilla på lilla! Ho ho.

    Mvh Heidi

  7. Silje says:

    Lillian: Ja det gjør jeg, men ikke i det uendelige slik du og andre har en tendens til og jeg kan ta et hint fra bloggens eier skulle det være aktuelt.

  8. Lillian says:

    Silje: Jeg tror nok magnhild klarer å si ifra selv hvis det blir for mye kommentering…. Men å gidde å bry seg om hvor mye andre kommenterer slik du gjør det kunne ikke falt meg inn. Å kritisere andre for å kommentere, og hvor mye, når bloggene er lagt opp til at man kan kommentere det er bare dumt. Enkelte dager kommenterer jeg ofte og mye, andre dager ikke i det hele tatt, og det er da virkelig min sak hvor mye jeg kommenterer???

  9. Godt å bli kjent med den virkelige Manhild altså. Du har gjort noen gode valg her ser jeg. For å si det sånn; jeg liker ting som går på strøm og batterier. Takk for sneakpeak’en inn i livet ditt, hva du skal med nattverdsoblatene er jeg litt nysgjerrig på. Som snacks etter en runde med den lilla saken?

  10. Nå klarer jeg ikke å skrive navnet ditt engang….jadda, forgive me, it’s early…

Leave a Reply

