Nikolaj Frobenius snakker ut

Posted: 28. March 2011 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut

Nikolaj Frobenius har våknet opp bak et dødsfall og er klar til å snakke ut. Han har tross alt mye han må forsvare for å unnlate å tape machoansikt og støtte kvotering. Her er Nikolajs svar på tiltale – eksklusivt hos meg.

- Jeg er i dag ikke i tvil om at Norges nei til EU ville blitt avvist hvis nei-siden hadde blitt ledet av en mann med den samme bakgrunnen, opplyser en opplyst forfatter.

- Jeg er i dag ikke i tvil om at innføring av DLD ville blitt avvist hvis sjefen for regjeringen hadde vært mann med den samme bakgrunnen, understreker Nikolaj Frobenius

- Jeg er i dag ikke i tvil om at Drillos hemmelige sønn aldri ville blitt holdt hemmelig om han var født av en mann med den samme bakgrunnen, sier den alltid like oppvakte Frobenius

- Jeg er i dag ikke i tvil om at boken "The Secret" ville blitt avvist hvis forfatteren hadde vært mann med den samme bakgrunnen, sier en skråsikker Frobenius

- Jeg er i dag ikke i tvil om at sexlivet til Einar Gelius ville blitt avvist hvis forfatteren hadde vært ei dame med den samme bakgrunnen, antyder Nikolaj Frobenius.

- Jeg er i dag ikke i tvil om at Snåsamannen ville blitt avvist som Snåsamann hvis han hadde vært ei dame med den samme bakgrunnen, understreker forfatteren.

- Jeg er i dag ikke i tvil om at interiørbloggerne ville blitt avvist om de hadde vært menn med den samme bakgrunnen. Bare understreker at jeg aldri har likt dem, sier en noe oppgitt Nikolaj Frobenius.

-Rom ble ikke bygd på en dag. Men jeg er i dag ikke i tvil om at byggesøknaden fra min side ville blitt avvist hvis byggherren hadde vært en kvinne, sier Nikolaj Frobenius

Comments
  1. Deretter nar begjaeret er blitt fruktbart f der det synd og nar sa synden er blitt fullbyrdet frambringer den d d. Jakob 1 14 15 Enkeltpersoner kan handle i samsvar med sine urette nsker. Romerne 5 12 I den tiden som har gatt er det blitt bevist at Satan er en l gner og l gnens far og at Jehova er sannhetens Gud . ..Ved at Gud har latt det ga tilstrekkelig lang tid er det blitt bevist at Satan har tatt feil i sp rsmalet om rettmessigheten av Jehovas overherred mme.

  2. Eva Langslet says:

    Nydelig! Hilsen Eva, som har mottatt massiv støtte fra ymse fond for å skrive denne kommentaren, utelukkende fordi jeg er kvinne.

Leave a Reply

