Kjære singelklubben

Posted: 28. March 2011 by antigirl29 in Magnhild møter menn, Magnhild realitetsorienterer

Ok, jeg får rimelig masse frierpost for tida. Singelblogg er tydeligvis tingen. Eller kan hende jeg er anbefalt på et eller annet hemmelig singelforum for menn i distriktet eller no. Men tingen min er at jeg liker best å møte folk IRL. Denne bloggen er ikke mitt alternativ til sukker.no, liksom, og selv om man er singel, så er man ikke tilgjengelig for gud og hvermann. Egentlig ikke for noen mann ifølge min nye strategi.

Men jeg er jo grei. Så hvis du sitter der ute og venter på at jeg skal svare deg – vit at du ikke er alene. Og vit at her er svaret mitt til deg og ALLE de andre, også de som vurderer å kontakte meg i framtiden:

Kjære single gutt på mellom 17 og 53 år fra xxx som visstnok ser digg ut og er veldig romantisk,

Takk for din hyggelige henvendelse angående å hjelpe meg ut av min singeltilværelse.

Jeg får dessverre svært mange henvendelser av denne typen, og har ikke kapasitet til å behandle alle. Søknaden din blir heller ikke oppbevart for senere bruk.

Jeg takker likevel for interessen og ønsker deg lykke til i den videre søknadsprosessen.

❤ Mag

(PS Jeg er ikke veldig romantisk)

Comments
  1. Dag Eigil says:

    Hæhæhæhæ…! Du ser jo søt og raffinert ut på det der bildet, da. Men vi er heldigvis lykkelig og strengt gift, og dertil en rimelig moden herre! 🙂

  2. Big Dick says:

    Vel har selv ikke for vane å maile bloggere eller andre for den del, heller ikke Mag, for jeg liker også å treffe fruentimmer IRL….

  3. vidar says:

    skal kassere det brevet da he he he he

  4. Elin S says:

    På en måte høres dette missunnelsesverdig og forlokkende ut for en godt gift 43 åring med 3 barn og hund og hus…….dvs booooring herhos meg på en måte. Men vi vil vel ofte ha det vi ikke har da ::::))))))

    • antigirl29 says:

      Hehe, ja, i utgangspunktet er det jo hyggelig. Men planen med denne bloggen var liksom å være litt sur og sint og jævlig. Ikke å sjekke mannfolk. Jeg bruker nok tid ellers på å ta meg bra ut for dem, liksom. Men jøss, det er et kompliment. Og folk er da fine. Jeg er bare ikke interessert.

  5. Nikki says:

    hva med jenter da?

  6. antigirl29 says:

    Om jeg har vurdert å date damer, mener du? En gang på 90-tallet, tror det var like etter Fuckings Åmål, fikk jeg den oppfatningen at jeg like gjerne kunne falle for ei dame hvis jeg møtte den rette. Den oppfatninga varte lenge. Men jeg falt aldri for noe dame, selv om jeg innimellom prøvde hardt. Jeg hadde ikke lyst til å ligge med damer en gang. Selv om det sikkert er bra. Så nope. Det er menn eller ingenting. Heller mest mot det siste nå…

Leave a Reply

