Jasså, du vil snakke livmor?

Posted: 17. March 2011 by antigirl29 in antimagnhild, Gråblogg, Magnhild hater, Magnhild realitetsorienterer, Misforstått framsnakking
Tags: , , ,

Kan noen være så snill og smelle meg på tjukka, sånn at jeg får noe å snakke med venninnene mine om igjen? Jeg er strengt tatt ikke så sugen på et ordentlig svangerskap, men et innbilt et hadde jo vært noe. Jeg fatter nemlig ikke hva jeg skal snakke med de såkalte vennene mine om lenger.

Altså, jeg har jo en livmor, men i motsetning til alle jeg kjenner har jeg ikke behov for å snakke om den hele tida. Eller nærmere bestemt innholdet i den. Eller mangel på innhold, tidligere innhold, kommende innhold eller andre livmorrelaterte tema. Likevel;  i dag, da jeg var hjemme hos ei overmodent klekkeklar og uhemma uinteressant venninne som vagga rundt med samme kroppsbeherskelse som en Twin Otter på vei fra en eller annen småby på Helgeland, fant jeg ut at jeg fikk så innmari lyst til å snakke om livmora mi jeg også. Dessverre hadde jeg ikke med meg håndboka mi med livmorfacts, men neste gang noen smellfeite verpeklare venninner og andre enspora kvinner drar livmorkortet, sitter jeg klar med et mottrekk.

– Det er ingen hjemme i livmora mi i dag. Kan vi snakkes seinere? Evt aldri?

– Visste dere at livmora har form som ei flattrykt pære? Og at min faktisk er bakoverendt, og at det faktisk øker sjansene for en vaginal orgasme? Rent personlig føler jeg at det er det viktigste livmora mi kan gjøre for meg.

– Ikke glem at livmora er en muskel som gir en vilt bra orgasme. Så lenge den er veltrent og ubrukt, vel å merke. Ja, og så må man ha sex da. For å få den orgasmen.

– Livmora er strengt tatt bare et hulrom i kroppen. Hvis dere er så jævlig interesserte i å prate om hulrom i kroppen, kan jeg godt fortelle om et par andre hulrom jeg har i kroppen min.

–  Hvilken para-kaste tilhører du? Jeg er nemlig mest interesser i venninner fra samme para-kaste som meg, nullipara. Det er oss som ikke har født barn og har en liten og rund åpning på ytre mormunn. Jasså, du har født barn og har en tverrspalta åpning? Sorry, da tilhører du multipara og det blir liksom en litt annen kaste da.

– Jeg har et litt dårlig forhold til min biologiske livmor. Kan vi snakke om noe annet?

– Livmora mi er stengt for kommentarer og for uvedkommende. Man må faktisk gjennom en streng sikkerhetskontroll for å komme seg dit, og det er ikke tillat å ha med mer enn en dl væske. Men den må helst ikke være innpakka i gjennomsiktig plast.

– Jasså, har du knuter i livmora? Visste ikke at du er speider!

Comments
  1. Barbro says:

    Hahahahaha!!!!Kjære deg,Magnhild,jeg skulle så gjerne ha stillt meg til rådighet,men jeg er jo kvinne,så da blir det litt upraktisk,for å si det sånn.Men lykke til i jakten…Hiihiiii!!

  2. Linda says:

    jeg for min del har ikke noen livmor lenger, så jeg melder meg gladelig inn i samme klubb 🙂

  3. msjackson says:

    Hmm.. må den være ubrukt for å få orgasme? Trodde det var ved bruk det skjedde jeg 😉

  4. Big Dick says:

    Et kvinnelig underliv er da kun brukanes til en ting,,,,trenger jeg å si til hva, neppe….?

  5. Vilde says:

    HAHAHAHAHAHAHA 😀

  6. Husfruen says:

    He he, trodde nesten det bare var meg som følte meg utafor i sånne livmorsamtaler, jeg. Takker for gode råd om hva jeg bør si neste gang.

    Har du råd på lager om hva man bør si om man ender opp i slike “fødsel fra helvete”-samtaler også? Jeg har liksom så lite å stille opp med der.

    God helg!

    • antigirl29 says:

      Du kan for eksempel nikke og si “Ja, det å føde må være helt jævlig. Jeg er glad jeg slipper. Tenk så dårlig sex man har etter å ha pusha en unge ut kanalen. Og tenk så mye bedre sex jeg har. Dere vet at det er valgfritt å få barn?”

  7. Om noen begynner å diskutere livmor med meg har jeg en del å bidra med. Livmoren (latin “uterus”, flertall “uteri”) er et organ som ligger dorsalt urinblæren og ventralt for rektum. Den mottar blod fra Arteria Uterina og Arteria Ovarica. Og bla bla bla… Er ikke mange som gidder diskutere livmor noe mer da 😉

Leave a Reply

