Observasjoner fra DFH på en mandag

Posted: 14. March 2011 by antigirl29 in Magnhild møter menn

Ok, jeg er på date. Og jeg vet at det er ca landssvikeri å skrive bloggpost på telefonen mens jeg er på date. Men fy faen, fuck og gauksyre og ei skål med glutenfrie nattverdsoblater, noen dater er verre en andre. Velkommen til DFH – daten fra helvete.

Så langt har følgende skjedd: Vi møttes utenfor TGI Fridays på Aker Brygge. Allerede der burde jeg innsett at dette ikke kom til å gå veien. Eller kanskje jeg burde skjønt det da han sendte en gratis-sms for å si fra om hvor vi skulle møtes. Men nei, jeg er her likevel. Han ser jo faktisk helt ok ut. Har ikke pologenser i alle fall. Men utseendet lyver jo så det holder.

Vel, vi har spist unevnelige friterte ting med alt for mye ost og drukket to strawberry daiquiries som var helt for jævlige og samtalen er derfor sånn passe i gang. Fyren, la oss kalle han Arnt, har gitt meg en lang innføring i hvor nervepirrende dagens uttak til landskampen var uten at jeg fulgte med og seriøst, håret hans er verre enn Morten Gamst Pedersens. Hadde han bare hatt en skrivefeil på halsen.

Jaja, kan ikke klandre menn for å like fotball, for da blir det så få igjen. Verre ting har skjedd. For eksempel at Arnt har gitt beskjed om at vi må dele regninga nøyaktig i tillegg til det han lagt ut for kinobilletten og at han har hosta strawberry daiquri ut over bordet. Nei til sosial dumping av strawberry daiquiri, sier jeg bare. Faen, jeg angrer på at jeg brukte den litt for utringa kjolen min akkurat i dag.

Nå har jeg uansett vært litt for lenge på do, så jeg lurer på om dere kan fortelle meg hvilken av følgende exitstrategier som er den beste, eventuelt gi meg en annen. Jeg trenger tross alt ikke se Black Swan:

  1. Jeg kom plutselig på at jeg har hatt sex med broren din. Føler dessverre at jeg har brukt opp sjansene mine i denne familien.
  2. Faen, ser du den barnevogna over der? Er helt sikker på at det er et overvåkingskamera i den
  3. Shit, jeg tror du har stukket hull på ballongen din. Du fikk sånn voldsomt heliumstemme
  4. Jeg er dessverre allergisk mot unevnelige, frityrstekte ting med alt for mye ost. Du skulle skaffa glutenfrie nattverdsoblater
  5. Unnskyld, jeg kom på at jeg har en bussdate med Liv Ullman
  6. En engel fra Märtha har kommet til meg for å si at jeg må innskrives i manntallet mens Gadaffi er landshøvding i Libya og Musa Kusa styrer løpet. Må dessverre stikke
Comments
  1. Trutmunn says:

    Ta den med barnevogna! han vil sikkert ikke ha noe med en schizofren dame å gjøre og stikker kjapt. Martha og Musa Kusa synes han sikkert er morsomt hvis ikke han er like kjedelig som navnet du har gitt ham.

  2. Tarald says:

    Holder en knapp på engel fra Märtha

  3. Lillian says:

    Hvorfor kaste bort den verdifulle tida di på å si noe til fyren? Si du må på do igjen, og bare gå.. Enkelt og greit.

  4. Hoho, lurer på reaksjonen til den barnevognunnskyldninga ja.

  5. Kremtoppen says:

    Jeg hadde selvfølgelig valgt engelen! Evt. neste gang er du hjertelig velkommen til å besøke oss! 🙂 “…oj, har glemt å besøke den vakkre bloggen til Vaniljecremejentene i dag, må stikke”! Klempåklem 🙂

  6. Anette says:

    Åååå, nå er jeg spent på å høre hvilken unnskyldning du gikk for….

  7. Undre says:

    “Eller kanskje jeg burde skjønt det da han sendte en gratis-sms for å si fra om hvor vi skulle møtes.” Uuuuuuuuh! Gratis SMS til date er så no-no at det burde stått i den store boka over “no-no”s.

Leave a Reply

