Me, myself and I og Emil og Samuel

Posted: 12. March 2011 by antigirl29 in Gråblogg, Magnhild møter menn, Ufiltrert Magnhild

Ah, å gå ut på byen i Oslo, ass. Jeg burde bare slutte med det. Note to self: Det hjelper i hvert fall ikke å gå ut med broren min.

Jeg mener, jeg burde skjønt tegninga da Øyvind insisterte på å gå på Emil & Samuel. Dit går man jo ikke hvis ikke man vil ligge med en svenske. Og ærlig talt, det ville ikke jeg. Jeg ville for en gangs skyld ikke ligge med noen i går, faktisk. Bare henge litt med broren min. To ting som ikke funker hos E&S.

Henge med Øyvind, det gjorde jeg ca bare i to minutter etter jeg kom innenfor døra – fram til han hadde kjøpt den første drinken til meg. Etter det var vi jo omringa av alle de folka Øyvind “kjenner”. Det vil si en haug blondiser rundt 25 og mennene som elsker dem. De elsker ikke meg, kan jeg si. Og følelesene er gjengjeldt. Det var i det hele tatt ikke så mange folk jeg elska der. Kanskje bort sett fra den ene bartenderen, men han er jo betalt for å elske meg tilbake.

Det endte opp med at jeg tilbrakte en hel kveld med å bælme innpå Mojitos og prate med tommere huer enn Tone Damli. Og selvfølgelig flørte med folk jeg overhode ikke hadde noe til overs for. Det toppa seg da en fyr jeg kjente litt for godt fra før, dukka opp. Han kjente meg ikke igjen, og jeg syns det var den beste underholdninga jeg kunne få den kvelden. Så jeg lot han jobbe hardt med å forsøke å plukke meg med seg hjem, før jeg vennlig, men bestemt sa at han kunne gi opp siden jeg hadde liggi med han før, nærmere bestemt da jeg var 17 og han var 25, og at det aldri kom til å skje igjen. Det fjeset han satte opp var nesten, men bare nesten, verdt byturen alene.

Ja, så gikk det slag i slag og ikke over all forventning, men heller som det måtte gå. Følgende to utsagn ble ytret av en overdrita Magnhild:

Til den blonde partysvensken som hang rundt broren min og fortalte meg at jeg hadde den beste broren i hele verden: “Det sier du bare fordi du er en jævla asylsvenske som må bo i kjipe Oslo fordi du ikke får jobb i Sverige og må bruke sosiologibacheloren din til å skrelle bananer her og ikke tjener noe særlig penger likevel, mens han akkurat nå har mer enn nok av penger å bruke på deg. Du mener det ikke i morra tidlig”.

Til bartenderen: “Du er altså den eneste jeg kan tenke meg å ligge med i dette lokalet. Og det er helt greit, altså, du kan bli med meg hjem. Nå går jeg, du kan møte meg uttafor”.

Vi kan trygt konstatere at jeg gikk hjem alene. For av alle jævlige folk jeg møtte i går, var jeg den jævligste.

Comments
  1. Lillian says:

    Nesten som å lese sue grafton 😀

  2. Tarald says:

    Du får ta en tur ut med meg. Miserabelt, miserablere, miserablest

  3. oyvind34 says:

    Du var ikke så jævlig ass Magga. Og det var ikke hu svensken heller. Neste gang kan vi gå på Internasjonalen vett

  4. Yikes, høres ikke bra ut. Selv avsluttet jeg lørdagskvelden klokka 6 i går morges med en konjakk. Jeg blir så utrolig smart utpå morrasiden liksom.

Leave a Reply

