Gjesteblogger Øyvind snakker ut

Posted: 10. March 2011 by antigirl29 in Øyvind gjesteblogger

OK, jeg er glad i å prate, altså. Men noen ganger kan jeg godt la andre slippe til. Fra og med nå, kommer min noe dysfunksjonelle, nyskilte bror til å få litt spalteplass her inne. Fordi han fortjener det, bare. Jeg gir dere herved min bror:

Han heter Øyvind og gråt da han ble født, men nå griner’n ikke spesielt mye mer enn Petter Northug. Følg med. Han burde begynne å uttale seg snart. Og noen ganger er han verdt å høre på.

Comments
  1. msjackson says:

    Venter spent 😉

Leave a Reply

