Øyvind avkrefter også

Posted: 10. March 2011 by oyvind34 in Øyvind gjesteblogger

Som alle andre i familie med populære bloggere, prøver nå også jeg og høste av bloggens frukt. Jeg skal altså begynne å gjeste blogge. Det blir ikke mye rosa, ass, det sier jeg bare.

It all started like this: Jeg skjønte at lillesis hadde no hemlig på gang. Sånn er det gjerne vett hun er ikke kjempeflink til å hålle på hemmeligheter 😉 Over en del rødvin og skrewing av Ikea-hyller (det var forresten MIN vits Magga – COPYRIGHT) kom sannheten selvfølgelig fram: Magga blogger. Og har villt mange lesere. Og får villt mange tilbud av den ene eller den andre sorten. Og koser seg glugg i hjel. På andres bekostning, selvfølgelig, inkludert min egen :-/ Jeg bare “Særr Magga? Har du både træsja meg og Tone Dammli?” Like she said sorry ass.

Jeg ble mildt snakka småSUR. Men så begynte jeg å lese bloggen. For jeg er jo veldig glad i og stolt av søstra mi. Og så innså jeg at dette er jo good støff det da. Ikke akkurat overraskende det, Magga er stort sett flink til alt hun tar i, men likevel: BRA! 😀 ÅKEI SIS sa jeg da. Jeg skal ikke fortelle vår selvhøytydelige mamma at du driver og træsjer henne. Men da vil jeg gjeste blogge. Det er jo nemmelig sånn at det er ikke kjempefint å være nyskilt mann i 30-åra. Djiz, jeg trenger å friske opp mitt sex og singelliv mer enn Mag to tell it like it is ass. Så hvis dette er løsningen, gjør jeg det gjerne. Kanskje jeg kommer i kontakt med noen bra folk, eller kanskje kommer med på Trygdisoffice?

I dag tenkte jeg jeg skulle begynne med å avkrefte. Det er jo i vinden at brødre hjelper sine lillesøstre med det 😀 Jeg vil nå avkrefte følgene (PS utarbeidet sammen med Magga antigørr):

  • Magga skal ikke bli en del av mitt store familiebloggimperium antigørrit.com. Hun kan godt stirkke innom i ny og ne som skribent eller no, men ellers ikke. Det skal være et possitivt samfunn ❤ ❤
  • Jeg er ikke flau over alt Magga har skrevet om meg. I do not feel exposed – trust me. Jeg skal jo begynne et nytt og bedre liv nå gjennom å bli gjeste blogger
  • Kanskje jeg kan møte Liv Ullmann? Etter at xkona begynte å ha bilen annenhver uke har jeg nemlig begynt å ta veldig mye buss. Og jeg er veldig klar for ei moden dame etter de xkona der for å si det sånn.
  • Glem alt andre menn i trædveåra og Magga har fortalt deg. Det er ikke kult og være singel mann. Vi syns ikke det er kult å føkke rundt – eller kanskje litt, men ikke for mye. Vi er ikke interesserte i rosabloggere på 16 år. Å da er det ikke så mange bra, single damer å ta av to be honest.

Jadda det var det. Jeg tror jeg tar mer i morgen jeg. Dette var fønn dah sis 😀 😀

xx Øyvind

Comments
  1. antigirl29 says:

    Haha, Øyvind, veldig morsomt. Du tror du må skrive masse skrivefeil fordi du skriver blogg, lizm? Jeg VEIT at selv den finansbefengte hjernen din kan bedre. Skjerp deg, ellers begynner jeg å korre.

    Mag

  2. msjackson says:

    hehe.. likes Ur familiy 🙂 Dere skriver veldig bra, både du og søstra di ;)) me like, follow u;)

  3. Vilde says:

    Liker 😀

  4. oyvind34 says:

    Oh, Magga. Du er så negativ, kjære. Huske at verden er litt mer positiv enn deg :)) Men ok, skal bli bedre på rettskriving hvis du skaffer meg ei bedre dame eller to.

    Og msjackson/Vilde: Do tell me more about yourself.

    • antigirl29 says:

      Å, nå er du irri, ass. Slutt og prøv deg på vennene mine. Men siden jeg har lyst på mer gratis middag, kan jeg melde at Øyvind kan rettskrivingsreglene sine. Han har sikkert bare gjort litt vel mye research inne hos Voe.

  5. Lillian says:

    Eh.. Bør du ikke ta det med ro en stund før du hopper inn i evt nye forhold? Og så var det den derre: ikke så mange bra damer att.. Vel, det kommer veldig an på hva slags urealistiske krav du drømmer etter…

  6. Dette er familien etter min smak. Heldig som har Mag du, Øyvind. Du skal se det kan bli dame på deg gjennom denne gjesteopptredenen. Men enig med Mag, rettskriving er viktig. Det er litt turnoff med skrivefeil, faktisk.
    Lykke til med damejakten, Mag har sikkert masse damefølgere som kan være midt i blinken for deg.

  7. Sweet mama! En antibror!
    Du som er gjeste blogger hadde sikkert likt vanilje damene, vi er også glade i ord deling.
    Kanskje du skal gjeste litt hos oss også? Hvis det virkelig er deg på det bildet altså.
    Deilig fredag ønskes, szmazk<3

  8. motorpotet says:

    Tror det kan være gøy å høre hva du har å si også bror. Kanskje jeg er for gammel, men jeg skjønner ikke alt. Skrivefeil er ingen problem – det blir bare for muntlig med blanding av norsk, engelsk og slang og dialekt og noe annet rart

  9. Theme T says:

    Er broren din fortsatt på jakt etter en date? Jeg bruker bloggen til å skaffe venninnene mine noen potensielle friere. Kanskje vi kunne mikset og trikset litt?

    http://theme-t.blogspot.com/2011/03/omtrent-som-anbud.html

Leave a Reply

