5 kjendiser om: Møtet med Charlie Sheen

Posted: 9. March 2011 by antigirl29 in 5 kjendiser

Det er in å ha festa med Charlie Sheen for tida. Gjerne naken. Det skjønner jeg, altså. Mannen fester jo ca aldri, og i hvert fall så er det sjelden folk er nakne sammen med han. Tipper folk føler seg skikkelig eksklusive, men sannheten er dessverre at det er nok av dem som har møtt karen. Her er fem kjendiser om deres møte med Charlie Sheen:

 

-Det var fint sist jeg og Charlie møttes, sier den alltid like blide Vendela Kirsebom. - Han betrodde meg sine innerste hemmeligheter, sånn som for eksempel at han liker Playboydamer. Jeg har den effekten på folk.

 

- Jeg har møtt Charlie Sheen flere ganger, sier en opprømt Einar Gelius. -Han har gitt meg svært inspirerende innspill om tolking av bibelen

- Jeg husker godt da jeg møtte Charlie Sheen, sier den rødmende kjendisbloggeren Rachel Nordtømme.- Eller forresten, vet ikke om jeg har møtt han, men Trine Grung sa jeg skulle si det for at jeg kanskje kunne komme på Trygdekontoret.

-Å ja, du kan skjønne jeg har møtt Charlie Sheen, sier Liv Ullman. - Vi tok bussen sammen en gang, og han var en riktig sjarmerende ung mann. Eller vent litt, var det kanskje Martin?

-Jeg ble sjekket opp av Charlie Sheen på vaskeriet, sier en fortsatt himmelfallen Jakten-Maren. - Det var veldig sjokkerende og litt ekkelt. Jeg sto bare midt i Hollywood og ventet på at klærne mine skulle bli rene, og plutselig sto Charlie bak meg i køa og sa at jeg hadde fin vaskebag. (Hæ? Hva mener du 'vet ikke hvem Jakten-Maren er? Hun var med på Jakten på kjærligheten i 2010, liksom. Følg med!)

Comments
  1. Siri says:

    http://hplaberg.blogspot.com/2011/03/laberg-leser-om-charlie-sheen-fordi-det.html

    Og dette er litt morsomt. Når min gamle venne får besøk av kjendiser som faktisk har vært på TV (!) for å fortelle om sitt møte med Charlie Sheen.

Leave a Reply

