Fastelavn for mine kjære

Posted: 6. March 2011 by antigirl29 in rosamagnhild

Det er fastelavn. Enhver kvinne burde befinne seg på kjøkkenet og lage boller til sine kjære, som de så fyller med alt for mye krem. I tillegg burde de ha en bunt greiner med fjær på – visstnok for å hedre fruktbarheten.

Vel, jeg er i alle fall på kjøkkenet. For i det hele tatt å komme i gang med kjøkkenvirksomhet, trenger jeg en av mine kjøkkenkjoler. Tror jeg velger denne i dag:

Det kan være greit med noen gode sko når jeg skal stå på kjøkkenet og kna. Disse fra Jimmy er mine faste venner:

Og så må jeg ha et forkle mens jeg knar som verst:

Så blir det litt for mye krem:

Også er jeg til slutt klar for knaing:

Comments
  1. Big Dick says:

    Ja, en kvinne gjør seg da særdeles godt på et kjøkken, og hvem ønsker ikke å bli knadd av et par lekne og følsomme kvinne hender….’sukk’

  2. Ja, han Jimmy kan dette med sko. For ikke å nevne at det er veldig praktisk med høye hæler når en skal få rumpa opp på bakebordet.

Leave a Reply

