Fnugg snakker ut

Posted: 3. March 2011 by antigirl29 in Kjendiser, Magnhild er eksklusiv, Misforstått framsnakking, superkvinner

Hun er i vinden for tida, Fnugg. Eller skal vi si i tåka? I dag har hun vært utsatt for hardt press rundt svært private spørsmål. Puh, det var slitsomt. Men endelig har hun litt tid til å snakke ut på bloggen min:

- Jeg har sett Petter Northug mange ganger i løpet av den siste måneden. Men vi er ikke kjærester, altså. I tilfelle du lurte, fastholder Fnugg.

- Her koser jeg litt med den andre kongen. Men vi er heller ikke kjærester. Den ullgreia borti der er forøvrig heller ikke kjæresten min, understreker Fnugg med en seriøs mine.

- Jeg er ganske god til å gå på ski. Men enn så lenge har ikke Ingrid Alexandra laget noen pappfigur av meg. Kanskje like greit, smiler Fnugg, mens hun drar et lettelsens sukk.

- Jeg har forsøkt å trene for å bli akkurat som Petter Northug i konkurransen "Mitt liv som Petter Northug". Det gikk ikke. Men det gjorde ikke noe, for det var mange flere som var interesserte i mitt liv som Fnugg. Funny. Lønner seg å være seg selv, tydeligvis, sier en litt overrasket Fnugg.

- Jeg er visstnok en maskot. Men noen burde jo fortelle Ski-VM at denne karen innehar de største maskotkvalitetene. Jeg er i hvert fall glad for at Tom og Hilde og jeg har fått utvekslet noen erfaringer, sier en betatt Fnugg om sitt store idol

- Det har blitt mye sein jobbing disse dagene. Men jeg får overtidsbetalt, altså. Jeg er ikke Adecco-vikar heller, liksom. Haha, det skulle tatt seg ut om Oslo kommune brukte det, sier en lattermild Fnugg

Comments
  1. Big Dick says:

    Godt du ikke nevner fnatt……

  2. hahaha, dette var en kjempeintervju

  3. antigirl29 says:

    Syns jeg også. Skikkelig glad for at jeg fikk enerett på det.

  4. Heidi says:

    Til deg min kjære…!

    Nå blir du sikkert kjempeglad! 😀
    (og jeg får nok et reint helvette)
    Link: http://malingsdamene.blogspot.com/

    *tsk tsk*

    • antigirl29 says:

      Ah, dronning en gang til. Det tar på dette monarkiet. Men jeg skal nok gjøre en innsats. Og tusen takk for krona fra en annen verdig dronning.

      Skal tenke litt på saken!

      ❤ Mag

  5. Heidi says:

    vil tro du digger slikt ;P

  6. Big Dick says:

    Ikke fnugg av bevis er jeg redd, men god helg Mag….

Leave a Reply

