Venn vs mann

Posted: 23. February 2011 by antigirl29 in Magnhild er patetisk, Magnhild møter menn

Det er alltid noe som blir feil. For noen uker siden lå jeg i denne sofaen og var patetisk og tenkte på den daværende mannen i mitt liv; den gode kompisen min som jeg har vært venn med i årevis og som jeg plutselig hadde blitt helt kronisk og uhemma forelska i etter ei helg med god sex. Komplisert som faen, liksom. Jeg drukna jo nesten i min egen elendighet.

Nå er problemet motsatt, og det er faen meg verre. Jeg har møtt en fyr som jeg ikke har hatt sex med, men som jeg har utrolig lyst til å ligge med og snakke med. Gjerne på permanent basis. Hvor ofte skjer det? Aldri! Han jobber i samme bygg som meg og vi klinte litt på fredagspilsinga for noen uker siden og nå møtes vi ofte i lunsjen. Og sender mailer. Hele dagen. Faen, han er bare så vilt bra og jeg får faktisk litt lyst til å, tja, ligge med han. Ikke litt lyst, veldig lyst. OG spise frokost med han dagen etter. Og lunsj, middag, kvelds, ny frokost, lunsj, middag osv. Dere skjønner.

Men faen, hva skjer egentlig? Er vi i ferd med å bli venner? Jeg har venner! Jeg trenger ikke denne vennen. Samtidig som jeg vil ha han i livet mitt, siden han er så jævlig bra. Men når har man tråkka over vennegrensa liksom? Når er det slutt på potensiell romantikk og begynnelsen på et fint, men bortkasta vennskap, som ender med at du sitter der som bestevenninne og han begynner å ringe deg for å få råd om damer? Og du egentlig vil at han skal skyte alle damer som ikke er deg?

Hva som skjedde med han første fyren? Ikke spør meg. Jeg aner ikke. Tror hele fyren kokte bort i min paranoide feighet. Eller så våkna jeg opp i fosterstilling på sofaen min en kveld og innså at jeg hadde overvurdert hele fyren. Det skjedde sånn ca samtidig som hjernen min begynte å fungere på et litt høyere nivå enn det amøbestadiet jeg hadde vært på. Klassisk, med andre ord. Men like greit.

Og hva skjer med denne fyren? Ikke en dritt her heller, sikkert. Jeg slutter med menn. Kan noen lære meg å strikke?

Comments
  1. Big Dick says:

    Håndarbeide anbefales på det varmeste(man blir ikke gravid av det), men kan ikke lenger strikke, selv om jeg an gang i tiden kunne..

  2. Lillian says:

    1. Slutt å bekymre deg.. (Ja jeg vet det er vanskelig..)

    2. Hvis det å ligge med den nye fyren er alt du vil, så vurder om det er verdt det siden dere tydeligvis jobber samme sted..?

    3. Prøv en annen.. Klarer du ha sex med en annen så regner jeg med at fyren ikke er en du egentlig vil bli sammen med..

    4. Ikke lytt til andres råd og ta en sjans, og lev livet ditt som du vil.

    Hvis ikke den du vil ha kan ta deg som du er, ja da er han ikke verdt tida di..

  3. Han sender mail?Hele tiden?Han VIL han!
    Du må ta’n!
    Niks hekling, bare mann.

  4. motorpotet says:

    Hvorfor ikke begge deler? Tror du tenker for mye 🙂

  5. antigirl29 says:

    Tror du har helt rett. Men kjenner et par folk som tenker litt for lite. Det kan også være ganske irriterende ass.

  6. Jeg kan lære deg å strikke jeg Mag, men tror vel du har mer godt av å bli ordentlig kjent med denne fyren. Høres ut som han er like klar som deg. Strikke varmt teppe, eller en fyr som kan gi deg varme tær bare med blikket?

  7. Kremtoppen says:

    Kan lære deg å hekle jeg! For eksempel en gitardrakt… I tilfelle han skal flytte inn lizzom 🙂

  8. sta says:

    makan, så patetisk. har du lyst på fyren så sier du det. eller så gir du f. men å maile og fjase i lunsjen og ikke få ut fingeren og muligens la det hele fisle bort fordi du er for feig, også i tillegg blogge om det – det er faen meg like patetisk som det du kaller rosablogging.

  9. Hattifnatt says:

    Skal begynne å strikke jeg også trur jeg. Kjente meg skremmende mye igjen i det innlegger her.. *grøss* Hold deg nå for guds skyld unna sukker.no Magnhild! Jeg angrer som en hund, har ledd mye av folk der.. men jeg kunne spart meg bryderiet.
    Har du noen andre tips enn strikking? Har prøvd, men er redd jeg går ut på gata å stikker strikkepinnen i en eller annen fyr som har gjort meg patetisk.

    L

Leave a Reply

