Nei til innføring av Oralsexloven

Posted: 22. February 2011 by antigirl29 in Ufiltrert Magnhild

Ok, myndighetene, forskerne og mediene, ass. De vil seriøst ta fra oss litt for mange goder. Og særlig vil de ta fra oss single litt ekstra goder.

Nå sist altså oralsex. For Oralsex fører til strupekreft, fortelles det. Og skifter du oralsexpartner hyppig, ja så har du altså en dramatisk sjanse for å få denne kreften. Grunnen til at de har funnet ut av dette? Jo, at antall forekomster av strupekreft ikke har gått ned etter innførslen av røykeloven. Derfor måtte man vel tenke på hva annet man blåser på og slå ned på det.

Men seriøst, der går grensa for meg altså. En ting er å slutte å røyke, det gjør jeg gjerne. Men blowjobs, det slutter jeg faen ikke med. Og newsflash til dere, myndigheter, forskere og medier: Hvis jeg ikke skifter partner innimellom, blir det kjapt bråstopp.

Det er så uaktuelt at Norge på nytt skal bli et foregangsland i Europa og innføre den store Oralsexloven. Den helseministeren som finner på det, skal jeg egenhendig gi sparken. Og hvis resten av Europa følger etter, gir jeg opp. Nå kan ikke større deler av samfunnet tilpasses etablerte mennesker på beskostning av oss single. Denne utviklinga går gærne veien.

Kjære vakre, vene. La oss i det minste suge hverandre i fred.

Comments
  1. Lillian says:

    Ehm.. Hahaha.. God natt..

  2. Big Dick says:

    Kvinner trenger da vitaminer, det fremmer helsen….

  3. Big Dick says:

    Ja, har merket meg at kvinner blir ille gærne av å smake på den mannlige snurrebass, uten har jeg har forstått hvorfor….

  4. Mirthful says:

    Det jeg lurer litt på er hvordan de i så fall skal håndheve loven. Det kan bli interessant…

  5. Passiv oralsex lurer jeg litt på. Er det sånt som skjer ved et uhell når man er mange i senga og tilfeldigvis får slengt en snurrebass i fjeset?

  6. Big Dick says:

    Men en liten digresjon, analsex bør da forbys, slikt liker jeg rett og slett ikke….

Leave a Reply

