Jeg slutter…

Posted: 21. February 2011 by antigirl29 in Magnhilds antimopp

På grunn av kraftig mopping, også kjent som det nye fenomenet internettmopping, har jeg nå bestemt meg for å legge ned antibloggen. (PS. Kommer jeg på Dagsrevyen nå?)

Dette har vært en fin berg- og dalanetur. Og først vil jeg bare begynne med en kjempestor takk ❤ Det er så mye jeg er takknemlig for. Jeg vil takke foreldrene mine, den nyskilte broren min og alle venninnene mine som har bedre liv enn meg, for at de har stilt opp på en veldig bra måte – uten at de veit det, men ved at jeg har fått utlevert dem fullstendig.

Jeg vil takke alle mennene jeg har hatt dårlig sex med for inspirasjon. Og Big Dick for, ja, det sier seg selv. Selvfølgelig vil jeg også takke illsinte interiørbloggere som har skaffet meg masse lesere og VG-Magne for at han kanskje er den eneste som har tro på meg. Dessuten kommer jeg aldri til å glemme Petter Northug, familien Skarsgård, hopplandslaget, Frode Saugestad, Magnus Carlsen og John Carew.

En videre takk vil jeg rette til Ragne Borge Lysaker for at hun brakte gauksyra på banen og Google for at de ikke vet hva firkløver er. Og Audun Lysbakken for at han sikkert oppretter et utvalg for meg snart. Dessuten vil jeg takke de undertrykte kjønnshåra mine, orderudsokken, det stygge navnet mitt, norske reker, Kongefamilien og produsenten av glutenfrie nattverdsoblater.

Jeg vil takke Donald Draper for i natt og Donald Duck for at han inntil nylig gav oss single et ansikt. Og selvsagt Arne Treholt. Liv Ullmann skal takkes for at hun har slutta å ta buss, Rachel Nordtømme for at hun ble årets kjendisblogger så jeg slapp, og Lillian, for at hun aldri gjør alvor ut av sine trusler.

Å være på 39. plass bærer med seg mange goder. Men det bærer også med seg en stor og tung sekk med mopper, som akkurat nå er altfor tung for meg å bære. Jeg velger derfor å ikke takke vaskebyrået for at de glemte moppene sine på kontoret mitt i dag.

Tudeldu og takk for nå!

Comments
  1. Heidi says:

    Ha ha, Moppetøfler? Hørt om det? Så det i en slik Blinkbrosjyre for sikkert godt over 15 år siden, og har ALDRI glemt de.

    “Vask gulvet mens du går”, var overskriften.

    Om jeg skulle få laget meg noen slike så skal du også få. Da kan du nemlig bare moppe bort til teppekanten og skyve det under!
    Som du veit så er det alltid greit å skyve ting under teppet.
    Blanke ark liksom.
    Smart vettu 😉

    Heidi på heia.

    • antigirl29 says:

      Haha, ja. Husker jeg syns det var en genial ide. Det var på den tida da jeg elska alt i Selectkatalogen og hata at mamma ba meg vaske huset. Mye som blei skyvi under teppet da gitt. Det er det forsåvidt ennå…

  2. Silje says:

    Trist å høyre!

    Eg har aldri kommentert bloggen din før, men har lest den nokre månader, og har satt veldig stor pris på innlegga dine! Du skriver utruleg bra og reflektert, har ein herleg sarkasme, og har tatt opp mange viktige tema.

    Skjønner godt kvifor du er sliten. Eg har fylt med litt på kommentarane du har fått, og særleg alle dei idiotiske kommentarane og personangrepa frå somme interiørbloggarar. Men det er vel dessverre ofte det som er konsekvensane av å snakke i mot straumen.. Ofte har enkelte idiotiske kommentarar våre til stor underhalding for meg – og særleg kor bra du klarer å svare tilbake. Det er eigentleg ganske morosamt, samt litt trist, med tanke på korleis enkelte ikkje klarer å ta poenga i det du skriv.

    Håper antibloggeren kjem tilbake snart! 🙂

  3. sbjrnlvld says:

    på gjensyn 🙂

  4. Lillian says:

    Slutte med bloggen??? Nå håper jeg det var en skikkelig fleip.. Ikke har jeg interiørblogg og ikke har jeg truet deg.. eller… jo! Til å se nermere på deg selv, det kan jo oppleves som en trussel.. Men moppene mine får du aldri hehe..

  5. pafrika says:

    Må du gje deg! Kan det ikke holde med en pause?? Jeg er så trøtt og sur for tiden at dette omtrent er den eneste bloggen jeg gidder å lese. Hva skal jeg lese nå, Magnhild??
    Fader, ass. Jaja. Lykke til med livet, gutter og kjærligheten. Koz og klemz fra Pafrika ( nei, ikke ironisk. Ekte klemz, tenk det! :))

  6. l really, really hope you are fucking kidding, woman. Because you are like my angry-fucked up-sister here and l count on your sarcasm to keep going….

    Alternative, is to kick the hell out of those who give you shit (interior bloggers included).

    I have connections. Think about it. 😀

  7. Hangover says:

    Mag, dette er da ille gærent, gir du deg?

  8. Big Dick says:

    Har pensjonert den Mag, men klem og kos lell…

  9. Nei.. du får sove på det til i morgen… håper du fortsetter.
    klem

  10. Trutmunn says:

    NEI, du kan da ikke slutte! Du er jo talskvinnen for mine innestengte frustrerte meninger om så mye!
    Håper ikke det er Åsgårdsreia (shabbygjengen) som har fremmet valget ditt? Isåfall fortjener de ikke en bloggverden uten deg, Mag!

    http://www.home.no/micropop/overtro/page10.html

    Stor klem fra ei som lever i håpet!

  11. Neeeei? Det er ikke sant. Hva skal jeg gjøre hver fredag nå? Ingen ting å le av lenger, bare Skavlan på teven! Vaniljecreme-jentene kommer til å savne deg! Dypt. Dette er en tragedie, jeg skal ringe NRK på momanget.

  12. Elin s says:

    Håper dette bare er et innlegg for å illustrere hvordan andre “liksom slutter” for å få oppmerksomhet, ikke at det er reelt??????
    Da blir d krise

  13. Barbro says:

    Nei,Magnhild da!Nå tuller du vel?Det håper jeg i allefall…

  14. MissPinky says:

    Jeg må bryte min tause lesing fra sidelinjen og signere kommentarene over meg her, håper du ikke mener dette. Du er et behagelig grått lys i en rosa bloggverden, og en av få blogger jeg bare må innom og lese. Please, don’t jump!

  15. Siri says:

    Er dette en sånn bønn om “å neiiiii, ikke slutt… væææær så snill”-kommentarer i fleng? Det er liksom ikke deg! Og om du mener dette, kjipern…
    Denne bloggen er jo så bra! Jeg elsker balansen i bloggrollen din som favner litt rosa, Maria Amelie, Bare Egil og deg. Jeg trenger dette spennet, og håper at alle andre, som meg, sjekker andres bloggroller og finner deg – for å få en balanse mellom greengate-koppene sine.

    Men det er din blogg og ditt liv – synd må jeg få si det er.

  16. Hehehe, ikke prøv deg engang.
    Du vet, ironi gjør seg ikke alltid i blogg. Vanskelig å høre/se/vite om du mener det eller ikke. Avventer snarlig avkreftelse og et heidundrande shabbyinnlegg på freddan. Og helst et par innlegg før det.

  17. Hanne says:

    Blitt litt hårsår? Antar du har truffet den riktige, gudene vet hva det er for en, slutter jobb, får deg noen frekke barn og terroriserer husmødrene i nabolaget i fremtiden. Lykke til.

  18. Ponny-Petra says:

    NAAAAI!!!!
    Kanke mene det?
    Magnhild, verden trenger deg dude! Eneste grunnen til at jeg gledet meg til VM var fordi jeg trodde jeg kunne komme hit og se VM gjennom Magnhilds briller!Jeg skulle komme hit og lese om frognerfitter i semskede geiteskinnsnikkers i Kollen!Om nasjonalisme så tjukk som graut!Hvem skal jeg ty til nå?Verden er et gråere sted uten dine syrlige skråblikk.Drit i alle de knehønene fra shabbyland og deres entorage, de er ikke verdt en lort.Du er en kjempe, du kan ikke la de fnisete og feige flokkdyrene der knekke deg!
    Dette er ikke en grå blogg Magnhild, sorry to say.Dette er en fargerik blogg i en blendahvit bloggeverden.
    I dag blir det svart sørgebånd om armen, du kommer til å bli savnet.
    Og Hanne: hold kjeft.

    Håper vi hører fra deg igjen Magnhild!

  19. Kremtoppen says:

    Dette synes jeg var virkelig trist! Der kan dere se alle dere domminger som mobber og gjør slemme ting! Synes du skal fortsette jeg Magnhild, tror du egentli er snill på bunnen, selv om det kanskje er litt langt ned… (Har faktisk ledd av innleggene dine jeg, men ikke si det til noen)! Tihihhiiiiii 🙂 Fortsett med bloggen da, så kan vi skrive hyggelige meldinger til hverandre og vi kan sende deg interiørtips og sånn! Ok? Klemz 🙂

  20. Kremtoppen says:

    SKrev hvist feil webadresse…

  21. Heidi says:

    Selvfølgelig skal hun ikke slutte med bloggingen. Mulig hun skal slutte å moppe da. (Ja gulv mener jeg)

    🙂

  22. Lene says:

    Hev deg over det Magnhild. Disse mopperne er grønne av misunnelse, ja også noe med jantelov-ikke helt sikker på hva det betyr men det er klart masse av det her.Ikke la mopperne vinne, fyll lommene med lavendel, lag store cup cakes med rosa glasur. Keep calm and carry on. Carpe diem. Il neige. Je suis fatigue. <3<3<3
    Lene

  23. Ellie says:

    Haha! Selvfølgelig måtte en eller annen sukkersøt shabbyblogger unnlate å forstå ironien og sarkasmen mellom linjene og faktisk tro at de hadde fått deg til å slutte. Jaja. Den eneste sanne fryd er som kjent skadefryd – åpenbart også for disse frydefulle hvit-perfeksjonistene! Det skulle jammen forundre meg om de klarte å knekke deg med sine mindre kløktige, særskrivingsfeil-befengte, surgulpende innlegg. You go woman!

  24. Arthur Park says:

    Du gjør det du må, men ikke gjør det.

  25. Big Dick says:

    Da legger også jeg ut en godlåt jeg tror er i Mags ånd, som en siste hilsen til frøkna…

  26. Fanker’n – gi dere da!
    Mag, nå er det på tide av avkrefte dette stygge ryktet.

  27. motorpotet says:

    Vet ikke helt om du mener å slutte, men hvis du gjør det så vil jeg si at det har vært gøy å følge bloggen din. Jeg følger ingen andre.

    Man snakker jo ofte om å “gi seg på toppen”, men det er jo ikke mange som klarer det. Det ville egentlig vært litt kult om du klarte det!

  28. antigirl29 says:

    Åh, dere er så fine. Og jeg så ufin. Unnskyld. Men nå har jeg i alle fall gjort comeback. ❤

  29. ingunn says:

    Ha ha….Jeg tok det ikke et øyeblikk på alvor 😉
    Har sett flere som har ” trua ” med å legge ned bloggen sin og herlighet som det strømmer på med støtteerklæringer og “please, ikke slutt å blogge”.
    Regner med dette var en illustrasjon på det………….og det funka !Spørs om du kommer i Dagsrevyen , men jeg kan godt tipse “se og hør” , hvis du vil …..

    • antigirl29 says:

      Hehe. Jepp, det var en kommentar til det. Og ikke minst til Voe. Takk for at du tipser. Jeg har også drømt om å komme i Se og Hør. De har jo flere lesere enn meg.

Leave a Reply

