Hurra for singellivet

Posted: 20. February 2011 by antigirl29 in Magnhild lærer

Noen ganger er jeg seriøst glad for at jeg ikke har kjæreste. Og særlig for at jeg ikke har overvektig kjæreste. Hvertfall hvis jeg skal følge VGs regler for hva man ikke kan si til en overvektig kjæreste.

For eksempel kan jeg ikke bruke ironi og sarkasme. Eh, allerede der skurrer det hele ganske mye for min del. Det er heller ikke spesielt bra med rådene om å unngå betraktninger på bakgrunn av partnerens tilstand og oppfordringer om å trene, når jeg tenker meg om.

Men det som virkelig setter spikern i kista for mine del, er alt jeg må gjøre. For eksempel må jeg spørre det alltid like selvpinende spørsmålet. Du vet, det spørsmålet som man ikke har lyst til å spørre noe menneske, og særlig ikke menn, som vet å utnytte det på det groveste. Nemlig spørsmålet “Hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg?”.

Ok, så lærte jeg noe i dag også. Hvis jeg får en mann må jeg ta hensyn. Og hvis jeg får en overvektig mann må jeg ta ekstra hensyn. Jeg omfavner herved singellivet mitt. Hvertfall et par dager til. Til jeg får lyst på en ny mann. Gode Gud la han i alle fall ikke være overvektig.

Comments
  1. Yoshimi says:

    Digg blogg! Snublet over denne i kveld. Liker.

    Det beste er selvsagt den type hensyn som man tar uten at det føles som om man må ta hensyn og være megabevisst hvordan man evt gjør det.

Leave a Reply

