Valentines Day med min kjære

Posted: 14. February 2011 by antigirl29 in Magnhild møter menn, superkvinner

Det er Valentines Day. Den åh, så romantiske dagen hvor jeg bare kan være sammen med min kjære og nyte kjærligheten. Vi har store planer, så jeg har gått hjem litt tidlig fra jobb og rukket innom en frisør for å få lagt håret. Voksetime rakk jeg i helgen. Jeg regner med min mann kommer hjem med blomster og gaver snart.

Kjolen er rød, kjærlighetens farge:

Da er det greit med noen litt mer anonyme sko, som for eksempel disse fra Miu Miu:

Så ligger alt til rette for en lang og deilig middag hvor vi ser hverandre i øyenene og diskuterer verdensproblemer. Men egentlig. Egentlig så er jo det beste med Valentines Day det som skjer etter kjolen kommer av. Da snakker vi romantikk. Jeg håper det skjer tidlig på kvelden. Og varer lenge.

Comments
  1. Hangover says:

    Aner vi et håp om syndefull sengeknirking….lykke til 😉

  2. Leker Alene says:

    Det verste med Valenfuckin’tines er at det kommer dagen etter morsdag.Det er nesten så Glasmagasinet får orgasme.Men stakkars, hva skal de dekorere med i vinduene morgen mon tro?Litt tidlig å begynne å selge gult kyllingstæsj til ære for Jesus, no?

  3. Tiram says:

    hjelper det at vi som er gift, også hater dagen??
    Påtvungen romantikk, my ass!

Leave a Reply

