I dag er jeg glad jeg ikke er…

Posted: 9. February 2011 by antigirl29 in Misforstått framsnakking

…dama som sjarmerte den danske millionæren Lars. Jeg mener, det er kanskje litt kjipt at en mann du har liggi med som du, sikkert av god grunn, ikke ga telefonnummeret ditt til, står på forsida av VG og frir til deg. Seriøst, hvis han ikke husker navnet ditt, så kan det hende han ikke er sånn megainteressert i utgangspunktet. Og en som frir til ei dame han knapt vet hvem er, har kanskje ikke så mange muligheter. Et trekk vi damer ikke setter sånn overvettes mye pris på.

Så Lars, mulig du må en ny tur ut på byen. Og bare sånn i tilfelle det var meg du ble sjarmert av, så er svaret altså nei. Se der, da har du luka ut en person fra lista di. Bare 296 846 kvinner igjen i Oslo å velge mellom da.

Comments
  1. Hangover says:

    Vel, Lars er da en drømmemann, favnen full av røde roser, og sikkert fet og trimma lommebok. Og tar han på seg sine spander-bukser så kan han sikkert sende et fruentimmer til shopping-himmelen…..

  2. Lene says:

    Ha ha,ser for meg en litt sånn “prøving av glass skoen til Askepott” greie .En rad av damer med nybleka hår,mørke bukser,svære øreringer og gull i blikket.
    v
    lev
    l
    Lene

    • antigirl29 says:

      Hoho, ja, før Lars bøyer seg over til den ene av dem og sier “husker du at jeg fikk titte litt på halssmykket ditt?” Yikes.

      Begynte å tenke litt på Anne Grete Preuss, jeg. Jeg mener, det er jo ikke så mange blonder damer på rundt 180 her i landet. Men i så fall skjønner jeg at hun ikke tar kontakt.

  3. Hangover says:

    Var det Anne-Grete Strøm-Erichsen fyrrige Lars møtte så tar hun nok kontakt, for hu er da smykke-kåt om ikke annet…

  4. Hangover says:

    Eller luksus-klokke-kåt, tenker da på a Anne-Grete Strøm-Erichsen..

  5. Svein says:

    Ja,dere jenter mangler et kromoson,det er faen så sikkert!!Du som blogger denne siden,kan ikke akkurat si du er så JÆVLA SEXY at det gjør noe,og hadde ikke tatt deg med en annen mann’s utstyr på en lang stang,hahahahahahahaha!!

    Slutt og blogg,og ikke prat bare piss,BITCH,få deg en jobb!!!

  6. Svein says:

    Misunnelsen lyser lang vei her,stakkars dere ufyser,skulle vel egentlig ønske det var dere tenker jeg?!?!?!?Lykken smilte ikke til dere denne gangen,,hahahaha,bedre lykke neste gang,lykkejegerne!!!

    ; – O

  7. Anonymous says:

    Jeg har aldri forstått det behovet enkelte har for å lage ei fjær til ti høns… Hva får du og enkelte andre egentlig ut av å gjøre narr av folk magnhild? Det eneste det fører til er at folk holder seg unna deg..

  8. Hangover says:

    Nå bjeffer gjerne små hunder høyest, men kanskje ikke alltid like musikalsk….

    • Svein says:

      Hangover,hmmmm,sikkert det ofte du,men det jeg lurte på,er du jente,så skjønner jeg problemet ditt,det er jo selvsagt!!Er du mann,ehhhhh,unnskyld,jeg mener gutt,så er du enten HOMO,eller Jævla dum i HODET!!!Tror du er jente,måten du fremfører dine meninger på,og tror du er jævla misunnelig på Anne Grete Strøm Erichsen,kanskje fordi du aldri vil nå hennes stilling,du er sikkert bare et lavmål i samfunnet,som bare sitter på den feite ræva de,og mottar trygd,og slenger dritt om alle!!Du har sikkert få venner også,din løsslupne sklie!!!Hvordan føles det og bli mobbet,du som liker dette så godt,kanskje du sipper litt nå,og syntes jævla synd på deg selv,men hvet du hva,”det er synd på deg,RASSHØL”!!!

  9. Anonymous says:

    Hva tenker du om folk som satser på små hunder fordi dei bor i små leiligheter? Dei har ikke plass.. Det er vittigt det.. Liten leilighet, små og få møbler og så står valget mellom liten hund eller ikke hund.. Jajaja..

  10. hehe says:

    Han er jo litt søt da, denne dansken. Men det er nok ikke meg han ser etter,- jeg var absolutt ikke i Danmark 🙂 Leste et annet sted at han allerede er blitt kontaktet av flere!! norske kvinner, så golddiggerne henger seg kjapt på, får en si. Regner med hun han leter etter, ikke visste mannen var millionær, men nå vet jo alle det…

  11. […] This post was mentioned on Twitter by lesernesvg, Magnhild Antigirl29. Magnhild Antigirl29 said: Antibloggeren: I dag er jeg glad jeg ikke er…: …dama som sjarmerte den danske millionæren Lars. Jeg mener, det e… http://bit.ly/hWKnvz […]

  12. Elin s says:

    det var jo en lur og utradisjonell måe å få seg dame på. meeeen det er nok feil kvinner som dukker opp her dessverre

Leave a Reply

