Motetips fra Kim Kardashian

Posted: 8. February 2011 by antigirl29 in klær skaper mye rart, Magnhild og kjendisene

Jeg skriver litt lite om mote her inne på bloggen, syns jeg. Og nå er det jo snart Oslo Fashion Week og greier. Det vil si, det er jo snart Oslo Fashion Week ca alltid. Virker seriøst som om det arrangeres annenhver uke. Uten at det virker som det har noen særlig stor innvirkning på befolkningen. Derfor tenkte jeg jeg kunne ta turen utenlands og spørre noen folk som virkelig kan å kle seg, om motetips. Først ute er Kim Kardashian. Det er jo på en måte det hun driver med – å forsøke å være først ute.

Her er Kim Kardashians tips, godt illustrert:

Hvis du for eksempel skal møte Prince en dag, kan det være lurt å ikle seg mammas gamle golvteppe. Da kan du fokusere på fine verdier som gjenbruk, og du kan bli This Thing Formerly Known as Kardashian

Noen ganger kan det være litt kaldt i NY, altså. Da gjelder det å kle seg godt på den stilige måten. Men flipflops, det må vi fortsatt kunne gå med, syns jeg.

Bukser kan være så mangt. Ikke glem det. Og glem heller ikke å snøre dem.

La oss si at du har pumpa opp puppene dine til umiskjennelige proporsjoner. Da kan det være greit å gå opp en kjolestørrelse også. Så slipper du at de faller ut. Jeg måtte passe litt på på denne festen, hehe.

Hvis du går på byen i bare strømpebuksa, kan det være greit med en lang nok jakke over, så du ikke ligner på Peter Pan. Det hadde jeg glemt her, så flaks at jeg hadde et skjerf til å dekke over litt. Lær av mine feil. Eller la det bli en trend.

Under Superbowl skal vi jo være litt crazy. Hva med å kjøre et bestemt tema, for eksempel? Her utforsker jeg konseptet "Teddybjørnens vise" med et gråpapir rundt magen.

Comments
  1. Heidi says:

    Her var det mange gode til til helgens antrekk. Tror jeg skal spikke meg en kjole av papp.

  2. motorpotet says:

    Jeg er ikke så interessert i mote så jeg lengter ikke etter Oslo fashion week akkurat. Men, jeg er derimot interessert i å le av andre så hvis det er fokuset i din reportasje er det bra.

  3. Lene says:

    Fenomenet å ha blitt verdensberømt uten å kunne eller ha gjort en dritt er igjen fasinerende.
    Ha en bra dag Mag
    Lene

Leave a Reply

