Carew og halsen hans

Posted: 8. February 2011 by antigirl29 in VG padler
Tags:

Ah, det må være tøft å være fotballspiller. Jeg mener, prøv å ta en tatovering. Da kommer de merkeligste folk på banen. Hele fire språkeksperter går for eksempel nå ut og kritiserer John Carews tatovering.

Altså, ikke bare har teksten i tatoveringen “Ma vie. Ma régles” accent agiu i stedet for accent grave, det vil si aksent som går feil vei. Men i tillegg så er det sånn at hvis aksenten hadde gått riktig vei, så kunne utsagnet betydd “Mitt liv. Min menstruasjon” i tillegg til intenderte “Mitt liv.Mine regler”.

Dette er jo helt krise, vil jeg si. Hva om noen tror det står om menstruasjon på en av våre favorittfotballdudes? Han skal det jo bare stå tallet 22 og en del sponsorreklame på. Og dette må jo påvirke innsatsen hans for fedrelandet. Hvordan forventer vi at Carew skal klare å score et eneste mål nå, liksom?

Jeg beklager, altså. Vanligvis er jeg opptatt av godt språk og riktig rettskriving. Men dette lukter litt for mye av fransknerder som føler de får for lite plass i mediene. Ikke rart Carew holder seg i utlandet. Dessverre for oss som syns Carew er hot stuff. Med og uten skrivefeil. (Dessuten med og uten den kvisa der. Selv om den irriterer meg mer).

Comments
  1. Hangover says:

    Ser ut som kjeltringer og fengselsfugler disse tato-gutta…..

  2. Annaboda says:

    Haha, ja den kvisa er heftig:-p godt han har skaffa seg en sånn tattoo- så drar han mest mulig oppmerksomhet bort fra slike ting..med mindre man tar nærbilder selvsagt.. Da ser man jo til og med hårrøttene i skjegget:(

  3. Johnny says:

    ❤ xxx

  4. Hangover says:

    Sikkert også en slik loffedrager også denne Carew ……hm

  5. Hangover says:

    Han nok kosa seg med sin syndige snurrebass den mannen ja….hmm

  6. Hangover says:

    Nja neppe noe vakkert syn Mag….

  7. Sonja Dadam says:

    Oi. Jeg har visst uforvarende blogget omtrent akkurat det samme som deg på dette her. Til mitt forsvar så visste jeg ikke om bloggen din da jeg gjorde det. Og så leser jeg nedover her at du er Queen of fucking everything. Det er jeg også. Dvs var, nå er jeg bare Dronning av det aller meste. Ble for slitsom å være Dronning av alt. Det er uansett ikke meningen i single-white-female deg. Tenkte bare jeg skulle si ifra om det.

  8. Sonja Dadam says:

    Åh. Det der Queen of fucking everything var et meme. det er jo akkurat som om jeg ikke kan lese blogg. Sorry for det.

  9. antigirl29 says:

    Hehe. Ingen problem, så lenge John kommer godt ut av det. Og skål for oss dronninger – vi burda ha et dronningtreff en dag!

Leave a Reply

