Alt det jeg er dronning av!

Posted: 7. February 2011 by antigirl29 in Magnhild hyller seg selv

Ok, bloggawards. Det er en greie jeg ikke helt skjønner. Og derfor heller ikke skjønner at folk driver med. Men konseptet er vel at man får en award fra noen på en blogg og så skriver man om den og gir den videre på sin blogg, ikke? Føles litt som noe rosabloggere, ikke gråbloggere, driver med, altså. Men så var det bare det at denne fikk jeg fra fine Mirthful. Og siden den heter Queen of fucking everything, passer den vel litt for meg likevel.

Jeg skal visst si noe om meg selv. Syns ikke jeg gjør annet for tiden, men tittelen tatt i betraktning, kan jeg kanskje si noe om hva jeg er dronning av. Here goes:

  • Jeg er dronninga av å stå alt for sent opp om morran og dermed komme på jobb ikledd det som lå fremst i skapet og alt for lite sminke. Godt å vite at jeg aldri treffer drømmemannen på jobben.
  • Jeg er dronninga av å gjøre alt mulig annet enn det jeg skal på jobben. Selv om jeg har mye å gjøre. Værsågod staten.
  • Jeg er dronninga av å bli interessert i helt merkelige ting. Som gauksyre, orderudsokker, Arne Treholt, Knut Arild Hareide,  Harvardansatte, kongelige og burka.
  • Jeg er dronninga av å irritere husmødre. Ah, der ruler jeg. Både i kraft av hvem jeg er og hva jeg sier og hva jeg skriver og hva jeg ikke er og hva jeg ikke sier og hva jeg ikke skriver.
  • Jeg er dronninga av å bli forelska i feil folk. For eksempel sportsidioter og veggiser og kokatryner og Robin-fans og Civita”tenkere” og folk som leser selvhjelpsbøker og kompiser og ja, jeg tror “feil folk” begynner å gjelde menn generelt. Alle bort sett fra Skarsgårdene.
  • Jeg er dronninga av å bytte ut treningstimer med overtidstimer. Må det bli en slutt på.
  • Jeg er dronninga av kjønnshårrealisme. Siden jeg skreiv den saken om kjønnshår, er det sykt mange som leser den hver uke. Kanskje fordi alle nekter for kjønnshårets eksistens.
  • Jeg er dronninga av å realitetsorientere. Det er så mange som trenger hjelp med det, føler jeg.
  • Jeg er ikke dronninga av Saba. Fy faen, fuck og gauksyre, jeg hater Saba.
  • Jeg er dronninga av å ligge med alt for mye rart. Sånn sett passer Queen of fucking everything.

Ja, også må jeg gi bloggutfordringen videre til et par heite damer. Vanskelig. Det fins så mange av oss Men jeg tror jeg velger disse dronningene:

Lykke til, dere.

Comments
  1. pafrika says:

    Grattis med dronningtittel og greier. Jeg er også dronnng, bare så det er sagt. Men har ikke helt orket å ta tak i tittelen min ennå, langt mindre fylle den med noe meningsfyllt. Jeg er dronning over tiltaksløshet.

  2. antigirl29 says:

    Haha. Nå innser jeg at du også skulle fått denne, men bra du har fått den fra før. Dronning over tiltaksløshet er ikke verst. Da får du mange undersåtter i alle fall.

  3. Heidi says:

    Velfortjent!
    Hilsen Princess of fucking nothing.

  4. Åh… dette jeg gleder meg til! Men siden jeg er den absolutte Dronningen av “procrastination”, er jeg kjøre på i morgen … kanskje … ikke sikker selv… he he he

  5. […] This post was mentioned on Twitter by Daniel Paul Getz, Magnhild Antigirl29. Magnhild Antigirl29 said: Jeg er queen of fucking everything. For eksempel disse tingene: http://bit.ly/h2lcPY […]

  6. Barbro says:

    Nei,Magnhild,nå lo jeg godt!!!Denne bloggen gorde dagen god for meg!!Den tar helt kaka!Herlig!!!!!!

  7. Velfortjent Mag, jeg holdt på å gi deg en rosa muffinsaward for en stund siden men fant ut at den muligens var en smule for rosa.
    Dæven, jeg er dronning av så mangt så dette kan bli et langt innlegg…

  8. Vilde says:

    Oi. Garatulerer masse til deg, for du er jo konge ( ok, dronning da)!
    Må gå hjem og finne på noe sjæl, men takk så mye.

Leave a Reply

