Facebooksex eller vanlig sex?

Posted: 1. February 2011 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer

NRK melder i dag at flørting på Facebook gir raskere sex. Sammenligna med hva? Flørting per telex, flørting per morse med lommelykt eller flørting per brev, evt flørting per helleristning, per rosemalte trestokker eller via kroppsspråk som har blitt gjenskapt som en akvarell og sendt med skip til mottakeren?

For min egen del må jeg bare innrømme at jeg først og fremst har sex med dem jeg møter. Ikke med dem jeg ikke møter. Det er jo også greit å vite hvordan folk ser ut og sex funker best med fysisk, ikke metafysisk, kontakt.

Tror uansett setningen “skal vi pule?” funker best live, med en dritings motpart, i et mørkt lokale, en sein kveld. Eventuelt på 37-bussen eller i kebabkkøa. Mye bedre enn den samme setningen på Facebookchaten en tirsdag ettermiddag. Sånn i tilfelle du ville ha min mening.

Comments
  1. Ingvild says:

    Kanskje de mener raskere som i kortere varighet? Ikke at det heller egentlig ga noen mening men..

  2. antigirl29 says:

    Haha, ja, kan hende. Vel, hvis Facebook gir deg bare kjappe omganger, er jeg fortsatt litt skeptisk.

  3. Minn meg på å ikke stille deg det spørsmålet på Facebook, dersom det skulle bli akuelt. En felle jeg lett kunne gått i.

  4. Hangover says:

    Kanskje man tenker på slike 30 sekunders seanser, slike som enkelte menn serveres sin kjære. Men FB er neppe tingen for sexoholikere, ikke for meg i alle fall….

  5. -L says:

    Et knull er et knull uansett om man moetes paa bussen eller “pokes” paa facebook synes naa jeg..

    Men, over til noe annet..

    Hva synes du om legalisering av marihuana i Norge?

  6. antigirl29 says:

    Det tror jeg ikke er veien å gå for raskere sex, gitt.

    • Hetty says:

      Et problem er jo at en er venner med morra si, tanta si og en del andre som en ikke vil skal vite noe om den delen av ens liv. Eller så er problemet at jeg ikke vet nok om FB til å holde private samtaler gående. Alt blir lagt ut til alle hos meg.

  7. […] This post was mentioned on Twitter by Daniel Paul Getz, lesernesvg. lesernesvg said: Facebooksex eller vanlig sex?: NRK melder i dag at flørting på Facebook gir raskere sex. Sammenligna med hva? Fl… http://bit.ly/hdPPaf […]

  8. Is that why I was never asked for sex in FB? because I dont use the chat?
    Damn it!
    😀

Leave a Reply

