Tenk på England???

Posted: 31. January 2011 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer

Vi har alle våre måter å forberede oss til det kongelige bryllupet i Storbritannia på. Selv har jeg vurdert innkjøp av ny gallakjole, omfattende champagnesmaking i forkant og storskjerm på Kontraskjæret. I Storbritannia, derimot, der tar de steget ett hakk lengre og lanserer royale kondomer.

Greit nok det, altså. Det er jo ikke så dumt å feire et kommende kongepar med et ligg eller fem. Men jeg har et tips til forbedring, nemlig å bytte ut påskriften”Legg deg tilbake og tenk på England”. Er det en ting jeg ikke vil tenke på når jeg legger meg tilbake, nemlig, så er det bleikfeite engelske menn, engelsk fish and chips og engelske sauser av ulikt slag. Kongelige, jatakk. Engelskmenn, så langt derifra.

Derfor, kjære Crown Jewels Condoms of Distinction: Please ikke minn oss på Union Jack når vi er i ferd med å nyte produktene deres. Som man reder ligger man, og da jeg vil helst ikke ta en engelsk en.

Comments
  1. Hangover says:

    Alt for konge, Gud og fedreland, også regnfrakk….

Leave a Reply

