5 kjendiser om: Tapet av vinterferien

Posted: 31. January 2011 by antigirl29 in 5 kjendiser

Det er krisestemning i den norske leiren*. Masser av folk må nemlig avlyse feriene sine til Sharm-El-Sheik og Hurghada. I tillegg er det attpåtil noen som må reise hjem. Jeg spurte noen tilfeldige mennesker om hvordan de opplever situasjonen:

Ikke helt sikker: Tone Damli

“Hæ? Hva? Har det skjedd noe i Hurghada? Men dit skulle jo jeg og venninnene på vinterferie. Vi ble så inspirerte av Sex and the City 2. Men det er vel ikke noe farlig på turiststedene, vel? Det er jo bare i de skumle bydelene i hovedstaden og sånn. Dit skal ikke vi. Kanskje vi må ha livvakter? Det er jo helt krise hvis denne turen blir avlyst bare på grunn av noen demonstranter. Det er jo alltid noen som demonstrerer i større land uten at det spiller så stor rolle. Det må Norge snart lære seg.”
Tone Damli, (merkelig nok ikke blond) artist.

Blir nok værende: TV 2s egne Fredik Græsvik

“Joda, nå er jeg jo her likevel, så jeg kommer nok ikke til å avlyse. Har den skuddsikre vesten klar og rapporterer i vei. Hadde ikke blitt det samme uten disse opptøyene. Jeg liker jo å være der det skjer. Og i dag ble jeg nesten tatt, få med det. Heldigvis er det mange sinte opprørere som passer på meg”
Fredrik Græsvik, TV 2-sporten (eller var det TV 2-nyhetene?)

Kommer ingen vei: Prins Daniel

“Nää, det va jättetrist för det norska folket, det. Svenska folket sckickar sin djupaste medkänsla. Även dom kan inte resa någonstans, tror jag. Men glöm inte det, när du saknar Hurghada, at störst av alt är kärleken”.
Prins Daniel af Västergötland, aka Daniel Westling

Vet ikke hvor hun vil: Hilary Clinton

Å, den er så kinkig denne situasjonen. Jeg mener, hvem skal jeg egentlig holde med – opprørerne eller Mubarak? Og hva skal vi gjøre for at nordmennene skal få komme seg på vinterferie? Tror vi må få definert et litt klarere fiendebilde og hive ut de som bråker”.
Hilary Clinton, kone og utenriksminister.

Driter i det: Linnea Myhre

“Jeg bare what, altså, jeez. Tror de folka på Startour at jeg ikke gidder å reise til Egypt bare fordi de bråker litt? De bare ‘Du får ikke reise til Hurghada nå’. Driter vel jeg i. Jeg vil ikke til Hurghada. Men hvorfor skal noen ANDRE fortelle meg hva jeg skal gjøre? Faen, jeg driter vel i vinterferie”.
Linnea Myhre, en sånn der blogger som prøver å være annerledes

*”Den norske leiren” = Norge på TV 2-språket

Comments
  1. Hangover says:

    Leser at Tone Damli Aaberge vurderer å legge ned bloggen sin grunnet mye negative kommentarer, GODE GUD, krise—->

    • antigirl29 says:

      Shit, hva skal jeg skrive om nå? Hun er jo den eneste dumme bloggeren der ute!

      • Jeppe says:

        Rosabloggerne tåler ikke å bli motsagt, skjøre (double entendre intended) og rosa som de er. Din blogg med på skremme rosabloggerne av nettet. Takk for det! Men hva skal du gjøre når rosabloggerne har blitt rosaanaloginner?

  2. Hangover says:

    Ja dum som et brød er a, men har da fått seg manneben som sier sex,,,,,

  3. OsloBob says:

    Hangover, jeg er en sterk tilhenger av ironi, og vet vel innerst inne at din kommentar ikke kan ha vært noe annet enn et eksempel på dette – med mindre du har en eller annen syk fetish. Som gutt har jeg alltid funnet stor trøst i at jeg heldigvis er den rake motsetningen av mannebarnet Axel Hennie. Vennligst ikke forsøk å snu min verden på hodet ved å hevde at kvinner faktisk ønsker fysisk kontakt med den mannen. Hvis så er tilfelle kommer jeg aldri til å ha sex igjen, for det er uaktuelt at jeg blir mere lik han, da får jeg heller klare meg uten.

Leave a Reply

