Ja til likestilling for sjokkgravide

Posted: 24. January 2011 by antigirl29 in Bare lysegrå, Magnhild er idealistisk, Trykt og utrykt

Jeg synes media til tider kan være utrolig ubalanserte, ass. Jeg tenker da spesielt på saken om jenta som hadde vondt i magen, og fødte en baby. Trodde forresten det var slutt på denslags, at folk var på gravide uten å vite det. Jeg mener, vi har jo hatt o-fag. Men de som er unge i dag har kanskje ikke hatt det. Da er det verre å få med seg alt det der med blomster og bier.

Men, det jeg tenkte på, som jeg synes er veldig kritikkverdig av norske medier, er at ingen forteller historien til faren. Hallo, det sitter jo en fyr nede i Mexico som ikke visste at han skulle bli far. Og som plutselig bare ble det. Skal ikke han få bli kjendis liksom? Det kan jo hende han har en blogg også! Media må bare skjerpe seg.

Comments
  1. Big Dick says:

    Bolle i ovenen uten å vite det, men hun kan vel ikke benekte befruktningen da….

  2. Big Dick says:

    Virker som hennes syndefulle liv eller ferie i Mexico har satt sine spor da,,,,,Men nå er kanskje ikke en viril meksikaner å forakte, om man er av typ fruentimmer vel å merke…

  3. Barbro says:

    Det kan være mange gruner tl at hun ikke nevner ham.Kanskje har han bedt om å ikke bli nevnt på bloggen hennes og i pressen?I så fall så kan det være mange grumer til det også.

  4. Faktisk var det ei jente jeg gikk på skolen med i hine hårde dager som opplevde akkurat det samme. Bortsett fra at hun visstnok fødte i do. Noe å blogge om? Skeptisk…… jeg hadde nok holdt lav profil.

Leave a Reply

