I dag er jeg glad jeg ikke…

Posted: 20. January 2011 by antigirl29 in Bare lysegrå, Trykt og utrykt

bor i Sverige. Ikke bare har de Alexander Rybak; bloggeren Clara, som er så poppis fordi hun skriver om interiør og graviditet, har nå fått sitt eget radioprogram i svensk radio. Denne dama er absolutt ikke den verste, hun har faktisk smak, men jeg er så redd for at denne trenden skal flytte seg til Norge. Tenk å våkne til et radioinnslag om stilleben i solnedgang? Da foretrekker jeg heller Arnt Stefansen.

Clara pynter til radioopptak.

 

Oi, nå ble jeg forresten nokså skeptisk til Clara også:- I det första programmet tipsar jag om hur favoritböcker kan lyfta inredningen.

Shit, jeg er så ut, trodde bøker skulle leses, ikke pyntes med. Jaja, lykke til, Sverige.

Comments
  1. Big Dick says:

    Svaner Rybak i tv-ruta, han har store baller, hm tror jeg……

Leave a Reply

