De viktige tingene

Posted: 19. January 2011 by antigirl29 in VG padler

Ah, jeg er glad jeg gikk inn på VG-nett i dag. Der får jeg jo med meg de viktige nyhetene. På forsiden kan vi for eksempel lese at:

  • Jennifer Aniston syns den sveisen hun hadde i tv-serien Friends var helt hårreisende. Grattis med den, VG. Fint ordspill, og det er jo ingen andre her i verden som syns de hadde jævlig frisyre i 1994. Most shocking, spør du meg.
  • Julia Nyland er øverst på topplista til blogg.no. Wow, det burde jo bli plukka opp av CNN eller no. Jeg mener, hele verden har jo venta i spenning på at noen skulle gå forbi Voe på den lista der, og det er jo ikke akkurat som om vi kan gå inn og sjekke selv.

  • Orlando Bloom har blitt pappa. Det var jo i hvert fall viktig for meg å vite. Jeg mener, VG har jo holdt meg oppdatert på dette svangerskapet så lenge, så jeg lurte på hvordan det gikk det der. Den nybakte mora skryter dessuten av ektemannens innsats under fødselen. Jøss. Visste ikke at det var han som skulle føde.
  • En helt ukjent fyr som er fra et eller annet sted som i alle fall ikke er Norge, har fridd til ei helt ukjent flyvertinne i lufta. Det er høyst ekstraordinært og verdt internasjonal oppmerksomhet, vil jeg si. Særlig tatt i betraktning at flyvertinner sjelden oppholder seg andre steder.
  • Og så har Madde festa med en eller annen mann. Hun festa faktisk med han allerede i august. Sorry, ass, men er jeg den eneste som har fått med meg at Madde stort sett liker å feste? Skulle bare mangle om det ikke var noen menn til stede innimellom. Jentefester kan tross alt bli ganske dølle.

Det er bra det ikke har skjedd noe viktigere i verden. At ikke vi har noen internasjonale konflikter eller naturkatastrofer og at det ikke er noe problemer i Tunisia eller Sør-Sudan eller no. Da hadde det kanskje blitt vanskelig for VG å prioritere?

Comments
  1. Anette says:

    Ja det er godt vi får vite hva som skjer i verden!

  2. Silje says:

    Veldig vanskelig å ta stilling til politikk og sånn da…

    • antigirl29 says:

      Ja, det er det, ass. Bra vi har politikere, da. Så kan vi bare stemme på de peneste og la dem gjøre jobben. Funker lenger sør i Europa, burde funke her.

Leave a Reply

