I dag er jeg glad for at jeg ikke er…

Posted: 17. January 2011 by antigirl29 in Klær skaper kvinnen, klær skaper mye rart
Tags: , , , , ,

…Emma Stone:

Jeg mener, hvem vil egentlig gå på fest og se ut som om man er naken, bort sett fra at det hadde sett mye bedre ut om man faktisk var det? Dette ser mer ut som foret på en kjole enn en faktisk kjole.

Også skulle jeg gjerne vært Olivia Wilde:

Alle som kan gå på fest i en så lekker kjole og se ut som om de like gjerne kunne gått i joggedress fortjener en gullmedalje.

Eller kanskje Eva Longoria:

Det er ikke akkurat et tap for menneskeheten at hun har blitt singel.

Men frisøren, den skulle vært Sandra Bullocks:

Takk til Golden Globe Awards for at jeg kunne tenke på noe annet enn jobb og mitt parisiske eventyr i to sekunder. Mer om sistnevnte senere. Må bare fordøye først.

Leave a Reply

