Dagens interiørtips

Posted: 17. January 2011 by antigirl29 in Fru Skarsgård, Magnhild pynter, Magnhilds funn, rosamagnhild, ushabby interiør

Endelig har den kommet på markedet; din personlige designede panelovn (mulig at dette er old news for noen av dere, men jeg er ikke så jævlig opptatt av panelovner, bortsett fra nå, når jeg faktisk må kjøpe en). Dette er ei slags videreføring av konsepter som krus med bilde av barnebarna, bildekalender, forkle med bilde av kona, t-skjorte med bilde av barnebarna, julekort med bilde av ungene til alle venninnene dine, peis-dvd, akvarie-dvd, fototapet, skjermsparer med bilde av barnebarna osv. Vel, nå kan du altså få spesiallagd en panelovn med bilde av det du måtte ønske. Det er jo helt fantastisk. Jeg greier ikke helt å bestemme meg hva jeg skal ha på min panelovn, men her kommer noen forslag.

Gauksyre er min favorittblomst og jeg synes det er fantastisk å ha min favorittblomst på veggen. PS: Funker også som avskjedsgave til Liv Signe Navarsete når hun nå går av som SP-leder. Ja, for nå er det på tide å ta sin gauksyre og gå.

Katta mi, som døde i 1988, men som visstnok likte veldig godt å ligge foran panelovnen og dra seg.

Bilde av favorittbyen Paris, en by som inneholder et stk brennheit mann.

Et bilde av alle eksene. Måtte de brenne i helvete hele gjengen. Takk for alt, forresten. Eller, vent, det var ikke mye å takke for, når jeg tenker meg om.

Alltid hjemmekoselig med en orderudsokk som henger til tørk foran peisen. Eller på panelovnen, om du vil.

Skarsgård-familien, her representert ved to av dem. Fordi man sparer strøm av dem. Varm blir man bare av å se på dem.

Vurderer å ta et bilde av meg selv i all min magnhildske prakt, på dette saueskinnet. Kunne blitt et nydelig motiv på min nye panelovn.

PS: Jeg er ikke sponsa, altså. Hoho, DET skulle tatt seg ut.

Comments
  1. Siri says:

    Ja, hvem har ikke hatt lyst til å spikre en mann oppetter veggen noen ganger… men hvis man ikke er langsint kan det blir lett å hive en kommode foran.

    En selv på et skinn er veldig bra! Og et godt minne om 15 år – tror meg, jeg har erfaring…

Leave a Reply

