Jeg lukter så jævla godt

Posted: 10. January 2011 by antigirl29 in Magnhild hyller seg selv, rosamagnhild

Varm bomull, lukter jeg faktisk. Av den digge, nyvaskede sorten, ikke den skitne, selv om det sikkert også er litt tiltrekkende. Tenk hvite lakner og hvite t-skjorter rett fra soltørka. Og meg. For så godt lukter jeg hver dag, hele tiden, takket være denne lille saken, som fortjener all oppmerksomhet den kan få, helt ubetalt:

Ikke noe Chanel no 5 på meg altså, den lukter jo forjævlig. Du kan komme og lukte på meg hvis du vil. Legg inn søknad.

Comments
  1. Agnes says:

    Du følger ikke akkurat “mønsteret” på bloggen din ved å bruke en parfyme som denne.
    Dette innlegget ser jo ut som noe en interiørblogger ville ha skrevet.
    Du vet, de har “parfyme” på hm til 39,50 også.. Litt mer din stil?

    • antigirl29 says:

      Eh, billig parfyme? Ikke min greie. Da går jeg heller uten. Men sannheten er at jeg digger denne parfymen og syns jeg lukter megagodt. Innimellom må jo jeg også være rosablogger. Litt mer usikker på de interiørbloggerne, de er mer på lavendelkjøret.

Leave a Reply

