Voe snakker ut

Posted: 7. January 2011 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild er synsk, Magnhild og kjendisene, rosamagnhild

Så akkurat på Dagsrevyen at Voe skal snakke ut hos dem i morgen. For uinnvidde lesere snakker vi altså om den 15 år gamle bloggeren som har lagt opp, fordi det ble for tøft. Heldigvis for meg og dere snakker hun ut først her hos meg. Hva hun snakker ut om? Godt spørsmål. Men det er noe om den tøffe tida som blogger altså.

– Jeg slutta å blogge fordi jeg vil være en helt vanlig jente. Pappppaaaa!!! Var det det jeg skulle si? At jeg vil være en helt vanlig jente? Forresten, før du fortsetter dette intervjuet: Jeg har en raider jeg ber om at dere oppfyller.

– Jeg HATER at folk kaller meg Vow. Jeg heter faktisk VOE. Ikke Wow, Vou, Vy, Who, Wæ, Wee, You, OOOWWWWWWÆ eller Ju. Det må folk bare respektere ass. V-O-E. Jeg fikk det navnet på leirskole. Leirskole er så fett ass. Wow! Nei, JEG heter ikke Wow. Jeg heter VOE. gaaad.

– Det verste noen har kalt meg? Det må være OVE. Slutt å kall meg OVE, jeg heter VOE. Det aller verste er at noen sier at jeg er forelska i Ove. Det er jeg IKKE. Om jeg er sammen med han fra leirskolen som kalte meg VOE? NEEEEEI! Kan dere pliis slutte å si det??!! Paaaappppppppaaaaa!!! Send pressemelding!

– Hvorfor jeg ikke har lagt ned bloggen? Hallo! Er du klar over hva det koster å være 15 år? Og jeg fikk ikke akkurat så mye penger til konfen, og siden Husfliden ikke gadd å sponse bunaden, måtte jeg kjøpe den selv. Selv om jeg tok bilde av meg selv i bunad liksom. Så jeg må jo ha litt inntekt. Det er litt kjipt om jeg plutselig får mindre enn 12000 kr i ukelønn lissom.

– Det er ganske hardt å være Norges største blogger altså. For eksempel fikk jeg en gang skikkelig vondt i fingertuppene. Av tastaturet altså.

Comments
  1. Vilde says:

    Jeg dævver! Ler meg ihjel av deg,ass! Favorittblogger nr 1 her i huset!

  2. Big Dick says:

    Vel, det skal da åpenbart ikke være lett. Og hvem skal ta over tronen etter unge og søte VOE, Ulrikke Lund eller lekker fortballfru?

  3. Ingrid Tjosaas says:

    Hahaha. Du eige!

  4. AK says:

    Hvis du har lest VOE sin blogg ville du uttalt deg annerledes. VOE er ei søt jente som ikke hakker ned på noen, ihvertfall ikke på bloggen. Det du skriver er overdriving. Jaja …

  5. Løk 3 says:

    Dette var virkelig et trist innlegg

  6. hahahaha, jeg må LE!

  7. fredrik husum says:

    du er bare misunnelig på voe

Leave a Reply

