Jaktsesongen er over

Posted: 4. January 2011 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer, Trykt og utrykt, VG padler

Ser at et eller annet jaktpar har brutt forlovelsen.

Jeg vil bare si følgende: Jeg har også avlyst et par giftemål i mitt liv. Det har ikke akkurat vært noe å skrive hjem om. Langt mindre noe å skrive til hele det norske folk om. De involverte to syns sikkert det er ille nok, altså. Men jeg, jeg bryr meg ikke en tøddel.

Kan ikke den gjengen fra Jakten på kjærligheten slutte å finne på så mye? Jeg får mer enn nok av dem når det er jaktsesong, om de ikke skal fortsette lenge etterpå.

Leave a Reply

