Mine planleggingsdager

Posted: 3. January 2011 by antigirl29 in rosamagnhild

Ok, så jeg er tilbake i jobb. Her skjer det nada og ingen er til stede. Det er forsåvidt greit, jeg har ikke så mye å gjøre hjemme heller og jeg elsker en dag uten noen form for mas eller spørsmål. Men det som er litt irriterende, er at jeg er omtrent den fuckings eneste som ikke må avspasere på grunn av barnehager med planleggingsdag. Derfor har jeg bestemt meg for følgende: Jeg må avspasere på grunn av en hel del planleggingsdager for meg selv dette året. De kommer alltid på fredager. Og de kommer til å være følgende:

  1. Planleggingsdag for dietten min: Nødvendig dag for å gjøre meg tynn og attraktiv igjen etter ferien. Resultatet bør ha sammenheng med sex og kjærlighet og et lykkelig liv. Bør helst inntreffe så snart som mulig. Kan hende det må en ekstra dag til her – for avvenning og planlegging av innsatsvilje.
  2. Planleggingsdag for garderoben min: Etter jeg har blitt tynn og attrativ igjen og kan kjøpe enda mer tettsittende klær. Ca samme resultat som forrige punkt. Bør inntreffe etter at forrige punkt har gjort seg gjeldende. Orderudsokken skal ikke være med i garderoben.
  3. Planleggingsdag for egenpleie: Henger nøye sammen med punktet under. Slik at jeg kan bli enda mer tynn og attraktiv. Planlegging og budsjettering av fjerning av uønsket hårvekst er et viktig underpunkt. Det samme er treningsplanlegging og planlegging av frisørbesøk og hudpleie. Puh, det krever sin kvinne dette punktet, men det vil erfaringsmessig gi gode resultater.
  4. Planleggingsdag for alle feriene mine: For de skal jeg ha mange av. Til langt vekk, der jeg kan være deilig i høyhælte sandaler eller bikini. De behøver ikke være i skoleferier. Men jaggu skal jeg ha mye fri. For best mulig resultat, bør dette skje etter at punkt 1 og 2 har gjort seg gjeldende.
  5. Teambuilding: Etter at planene for alle disse punktene er ferdiggjennomførte, regner jeg med at jeg vil ha behov for en seriøs innsats på teambuildingsfronten, gjennom en til en-metoden. Dette punktet gleder jeg meg til. Seriøst, gleder meg til. Og når det er gjennomført. Ja, da ser jeg fram til noen planleggingsdager i barnehagen. Hvor jeg skal avspasere.

Sukk, det blir bra dette. Jeg er i gang med avspaseringssøknadene.

Leave a Reply

