Oslo igjen

Posted: 30. December 2010 by antigirl29 in Bare lysegrå

Da er jeg altså tilbake i Oslo, klar for nyttårsfest og glad for å ikke ha juletre i stua.

Ting jeg ikke har savna mens jeg har vært borte: Saltrenner på skoa, sure bussjåfører, masete naboer, ubetalte regninger og fulle trikker.

Ting jeg er glad jeg har kommet tilbake til: Lyd, Operaen, en leilighet helt for meg selv, døgnåpne butikker, sushien på hjørnet og masse deilige mennesker, inkludert overraskende mange digge menn. Sistnevnte kan imidlertid være en senskade fra litt langt opphold lenger vest i landet.

Alt i alt vil jeg gjerne oppsummere at jeg elsker Oslo. Og at jeg ikke har så verst hverdag når alt kommer til alt.

Comments
  1. sbjrnlvld says:

    Vel Kommen. Godt Og høre. Håper du fOr en fin nyttår Saften.

  2. Vibeke says:

    Velkommen hjem – kos deg i kveld! Godt nytt år – måtte det bli fantastisk!

Leave a Reply

