Typisk norsk å være flau

Posted: 20. December 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Gråblogg, Magnhild og kjendisene, Magnhild synser, Trykt og utrykt

Kan ikke noen bare gjeninsette Gro som statsminister? Vi trenger en oppdatering fra den kanten. Nå er det ikke typisk norsk å være god lenger, nemlig, det er typisk norsk å være flau.

I dag er alle flaue over Petter Northug og oppførselen hans. Thomas Alsgaard, Vegard Ulvang, skipresidenten, en eller annen fyr som forsker på idrett. Til og med faren til Petter Northug er litt flau.

Selv er jeg også nokså flau. Jeg er selvsagt flau over Petter Northug, jeg er flau over ullundertøyet til Vegard Ulvang og den knotete dialekten hans, jeg er flau over håndballkommentatorene og de teite hattene til håndballjentene, jeg er flau over at Thomas Alsgaard og Pål Gordon Nilsen fortsatt får lov til å være på tv sammen, etter at jeg hadde vært flau over dem hele OL, jeg er flau over at det er så jævla kaldt, over at Einar Gelius ikke skal i kirka på julaften, at mora mi helt sikkert har kjøpt Kurt Nilsen-cden i julegave til meg, jeg er flau over at folk tror de ikke forurenser når de kjøper klimakvoter og over at naboen har plastjuletre.

Og stakkars Petter Northug er sikkert flau over at han har så stor kropp.

Og så er jeg jævlig flau over at jeg og alle andre bryr oss så vilt masse om en grinete guttunge fra Trøndelag. Kan noen skaffe oss et liv før dette blir altfor flaut?

❤ Mag

Comments
  1. Big Dick says:

    Ja man kan bli flau av mindre, men noe er jeg stolt over da, uten at jeg skal utdype hva det er…

  2. […] For en bedre beskrivelse av det flaue ved å være flau, les Magnhilds antiblogg. […]

  3. Vegar says:

    Pokker ta deg. DU stjal den geniale overskriften min 😀

  4. dukk says:

    haha! 100% Jeg blir flau over å lese at nordmenn er flaue.. Da er det flaut å være norsk.

  5. kafornokke says:

    FLAU… er ikke flau for noe 🙂 Men skulle det være noe så er 20-30 år siden… desverre har man gått ut på dato og håper at de som kommer etter blir flaue og lærer av det 🙂 Så når man blir 40/50 eller 60 kan flire litt og si ja,ja det var den gang

Leave a Reply

