Freak? VG tar saken

Posted: 19. December 2010 by antigirl29 in VG padler

Åh, jeg skulle ønske jeg var katt. Er du katt, kan du nemlig få kjempemasse kred og forsida på VG om du har et par skavanker. Det er ikke måte på hvor genierklært du blir hvis det vokser ører her og der på deg for eksempel. Bare se på katten Maya, som har tre ører og anlegg for mange flere.

– Vi syntes det var litt morsomt at hun hadde tre ører. Hun er jo litt spesiell, sier Sølvi Øvrebotten, som er fôrvert i Dyrebeskyttelsen i Sogn og Fjordane.

Jaggu. Det er some breaking news, VG. Dere må gjerne skrive om meg neste gang. Jeg har for eksempel tre smilerynker og anlegg for mange flere. Jeg har også en kvadratmeter cellulitter og anlegg for masse mer. Dyrisk er jeg også, løve som jeg er.

Eller så kan dere jo finne noe bittelitt mer relevant å skrive om, nyhetsformidlere som dere er. Krig og fred og politikk og sånn. Er sikker på at dere finner noen misfostre der også.

Leave a Reply

