Opp på ditt nivå, sier du?

Posted: 17. December 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Magnhild hater, Magnhild møter menn, Magnhild realitetsorienterer, Ufiltrert Magnhild

Harald Eia er ute i hardt 40-årskrisevær for tida. Denne gangen er det VG krisa skal brettes ut over.

Jeg må innrømme at jeg egentlig driter i hele mannen og den dårlige humoren hans, men når han begynte å legge ut om drømmedama, som forøvrig skal være smart og søt, ble jeg likevel en smule amper. Jeg siterer:

“Men hvis jeg alltid føler at jeg er et hestehode foran og over, er det ikke noe særlig. Som mann vil jeg jo veldig gjerne være det i en del sammenhenger, men jeg må ha noen som er sånn cirka på mitt nivå, smiler Eia”.

Jaha, på ditt nivå? Implisitt de fleste kvinner er langt under deg? Mighty interesting. Du mener vi skal opp på det nivået hvor man lager humor uten noen som helst substans, dater nye, blonde 20-åringer på Mucho Mas hver helg og viser dårlige kroppsdeler på tv fordi man tror det også er humor? Eller kanskje på det nivået hvor man skryter av hvor mange kjendisvenner man har, hvor mye man tjener og forsøker å ta livet av alle mulige forskningsteorier man selv ikke forstår noe av?

Beklager, Harald, jeg er ikke interessert. Kom deg opp på mitt nivå, så kan vi snakkes. Og vær så snill, klipp håret.

Comments
  1. Big Dick says:

    Min teori er at jo dummere kvinnfolka er jo lettere lar de seg lure til tur i busken. Men kvinnfolk med omløp i toppen er vist farlige da, for de kan få en stakkars mann til å føle seg både mindre oppvakt og uklok….

    Men av en eller annen merkelig grunn har jeg som regel mest omgang med smarte ironiske kvinner da, og ærlig talt dem er vel å foretrekke…

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Alf Holmelid, Magnhild Antigirl29. Magnhild Antigirl29 said: Antibloggeren: Opp på ditt nivå, sier du?: Harald Eia er ute i hardt 40-årskrisevær for tida. Denne gangen er de… http://bit.ly/h9v0jX […]

  3. Miloa says:

    Hmm, er det ikke VG som valgte å bruke akurat den delen av intervjuet som overskrift? Det handlet jo mest om andre ting. Dessuten viket det jo som om kjæreste-temaet var noe Eia egentlig prøvde å styre unna. “Et hestehode forran” komentaren var noe uheldig, ellers var det jo et greit nok intervju? Er ikke så veldig interessert i denne mannen selv, men noen dager har man jo tid til å bry seg med slike bagateller 🙂

    Mvh.
    Miloa

  4. Andre says:

    Og hvilket nivå er du på da siden du selv nevner det etter først å ergre deg over ordet? Og hvorfor skrive nedsettende om håret hans i denne sammenheng som er et virkemiddel av lavt nivå.

  5. Laila says:

    haha, bra skrevet! Du satte ord på hva jeg følte da jeg leste intervjuet. Eia virker noe høy på seg selv om dagen…

  6. Commie-Crusher says:

    Eia sier: – Jeg var uforberedt på hvor politisk det er, og hvordan folk som mener de har rett, mener at de som er uenige med dem, nærmest er dårlige mennesker.

    Dette er klassisk hersketeknikk fra Sosialistene og Kommunistene og Anti-Rasist-pakket generelt,som mener at alle som er uenige med dem er dermed dårlige mennesker,noe som selvsagt ikke er tilfellet….og selvsagt er det fullstendig irrellevant hva de synes likevel:)

    Disse folka er av natur svært selvhøytidelige,og er pr.definisjon som Besserwissere å regne som,det er de samme folka som alltid satt forrest i klasserommet og som alltid smigret/rævsleiket lærerne til sin egen fordel,mens i voksen alder benytter de seg av såkalt “Politisk Korrekthet”,der de rekker de stygge moralske pekefingrene sine mot alle og enhver som er uenige i dem,samtidig som de gjemmer seg bak enhver “God” sak,som f.eks Anti-Rasisme,slik at DE SELV stiller seg i ett bedre lys,og dermed så veier “Moralen” deres tyngre enn de som er uenige i dem,de Menneske-Slangene……Forøvrig UTNYTTER de kun Anti-Rasismen til sin egen fordel,da de færreste av dem bryr seg katta om innvandreres rettigheter og livskvalitet og generelt hvordan de har det til daglig….Bare se på hvor FÅ innvandrere f.eks SV og AP har i TOPPEN av partiet sitt,mens FRP derimot har LANGT flere innvandrere i betydelig høyere posisjoner,noe som er ett paradox,siden FRP tross alt og fremdeles er regnet (i alle fall blant Sosialistene) som ett “Rasist”-parti:)….Ett paradox….

    Så stå på,Eia,fortsett å provosere slike avskum og menneske-slanger så mye som overhodet mulig,slik at de går rundt m konstant høyt blodtrykk og dermed dør tidligere,pga høyt blodtrykk,stress etc…grunnet at de hisser seg opp til stadighet og for den minste lille ting,he,he,he,he,he,he:)

    HUSK: HVER GANG dere får dem opphisset,har dere INdirekte bidratt til å FORKORTE livslengden deres,da høyt blodtrykk ikke akkurat er særlig godt for helsa,he,he,he:D

    Så provoser,provoser og atter provoser dem så mye som overhodet mulig:)

  7. antigirl29 says:

    Du er nok et dårlig menneske

  8. Big Dick says:

    @Commie-Crusher…..Et imponerende forsvar for freaks og annet rekgods, rett og slett imponerende…

  9. Bullseye says:

    Helt på linje med deg her Magnhild. Og jeg har hatt virkelig sansen for Eia i mange sammenhenger, men jeg er helt enig med ditt innlegg i denne forbindelse. Mye mulig at uttalelsen er sexet opp av pressen, men resultatet er uansett at Harald Eia fremstår som mindre attraktiv og selvsentrert.

  10. Apotropaeus says:

    Jeg skjønner ingenting lengre. Humor er visst kun “ironi”. Alle er så “ironiske” om dagen at det vanskelig skal gjøres å egentlig forstå hva de mener ettersom, hvertfall jeg tydeligvis tolker det feil, alltid. Det er også vanskelig å forstå hvor Eia er på det politiske planet, alt han kommenterer er motsetninger, ikke i forhold til hvordan sosialister kategoriserer venstre og høyre, men generelt. Derfor slår “ironien” dårlig ann også. Man vet jo ikke hva han står for eller hva man skal le av.

    At han er intelligent kan godt være mulig, hvis man måler det opp mot “skjult humor” som kun han og hans egne har evne til å forstå basert på deres virkelighetsoppfatning (noe de gjennom motsetninger ikke får avslørt). Så er det jo slik at man ler av hva man kan kjenne seg igjen i. Deres humor minner kun om en gjeng med “fjortisser” som fniser seg imellom hvor ingen kan forstå hva de ler av, men bare ler med for å late som de forstår.

    Noen ganger tenker jeg at det ikke er rart folk har psykiske problemer når man blir sittende igjen å tenke på hva den egentlige intensjonen til folk er. Hva er det de prøver å fortelle oss gjennom sin humor egentlig?

    Humoren til f.eks Kristian Valen er ikke så vanskelig å forstå, men ta f.eks “Alle skal få”, hva mener de med det egentlig? Selvfølgelig tolker de fleste dette som at “Alle skal få sex”, men hva er humoren i dette? Jeg kjenner meg ikke igjen. Ler folk av det fordi de vil at alle skal få, eller ler de av det fordi det er typisk at alle skal ha? Elin tvedt går jo med de “jumpsuitsene” hvor det står “Jeg har fått”. Dette kan jo tolkes som en avsløring fra min side, men her er jo sannheten noe annet, selv forstår jeg fortsatt ikke.

    Skal jeg tolke humoren deres med mine egne øyne, så vil det si at samfunnet er en eneste motsetning hvor ingenting er sant eller usant, ingenting er riktig eller galt. Hva er intensjonene deres når de lager humor ut av avisartikler fra “bygda”? Er det å vise at de er dumme, at det ikke skjer noe som helst der og at alle som ikke bor i Oslo er uintelligente og flere skritt bak når det gjelder utvikling? Hva med de som absolutt ikke mener “utviklingen” i Oslo er noe positivt i det heletatt?

    Det er på tide å ta en titt på hva vi vil ha av menneskelige verdier og moral. At et utsvevende liv hvor det ikke finnes begrensninger for hvert enkelt individ, at man er uten omtanke for andre annet enn sitt eget ego, ønske, drøm og behov. For det skal ikke en matematisk formel, eller noen form for vitenskapelige bevis for å selv forstå at “what goes around comes around”. Den friheten vi ønsker for hver enkelt slik det nå er, som kun positivt, kommer tilbake igjen i negativ form. Så hvis det er godhet og frihet man vil ha, hvorfor forstår ingen at man må kunne ligge midt på treet for at det i det heletatt skal være mulig? Det er jo en kamp hvor alle er mot alle og den som er mest grådig og egoistisk, “det er han som skal få”, det er “Alle skal med”, om de vil eller ikke, for det er “vi” som har patent og monopol på virkeligheten og slik “skal det være”, uansett. Liker du ikke humoren, så får du leve som oss og le av de andre.

    Innlegget mitt virker sikkert like uforståelig som Norges kulturelite, men håpet på at noen kunne fortelle meg hvordan virkeligheten egentlig er, for jeg forstår rent lite.

  11. molly says:

    thumbs up! mulig det er pistrete på hodet hans – fordi han ligger et hestehode foran hele tiden – i MOTVIND!

  12. fnord says:

    Bah, han er jo bare en klassisk kødd, er han ikke? Jeg mener, jeg husker da godt sånne folk fra videregående, som pleide å henge med “sosse”-gjengene og være deres lille hoffnarr. Hadde han ikke kommet på TV hadde han vel skrevet en eller annen blå-blog uten argumenter men full av forakt.

    Sitatet fra Morgenbladet om at han hver dag må minne seg selv på at en “tykk uføretrygdet kvinne i utkants-Norge” er like mye verdt som ham selv sier jo sitt om hva han har å slite med. Bare en trist wanna-be elitist som aldri har gjort noe skikkelig og kompenserer for det gjennom å håne lette mål. Bah, drittsekk, spør du meg.

Leave a Reply

