Verdens mest sexy

Posted: 14. December 2010 by antigirl29 in Magnhild synser, rosamagnhild, superkvinner, Trykt og utrykt

Therese Johaug er på lista over verdens 10 mest sexy idrettsutøvere. Hun får til og med høre at hun kan bli modell, hvis skigåinga blir for traurig. Jeg håper noen snart skal sette opp ei liste over verdens 10 mest sexy gråbloggere. Jeg tror nemlig, i all beskjedenhet at jeg kunne gjort det ganske bra der. Og jeg tenker også at det kan være deilig å jobbe litt som modell når det går trått med blogginga.

❤ Mag

Comments
  1. Big Dick says:

    Mulig a er sexy, men det er mange andre også som bruker skjørt…..

  2. antigirl29 says:

    Noe i meg skjønte at du kom til å kommentere denne saka, Big Dick. Hva tror du om mine sjanser?

  3. Big Dick says:

    Du er en stigende stjerne kjære Mag……

Leave a Reply

