Objektifisert adventskalender #11

Posted: 11. December 2010 by antigirl29 in Objektifisert adventskalender, superkvinner

Dagens luke er dedikert til årets dame

Åh, Lena. Hun er så fin hun. Hun har den deiligste apokopen i hele Norge. Jeg skulle gjerne hatt en apokope eller flere med henne om jeg kunne velge.

Herregud, av og til skulle jeg ønske at jeg ble forelska i jenter. Men når det gjelder Lena Kristin Ellingsen blir jeg forelska uanfaensett. Hun er søren meg det vakreste, kuleste, morsomste jeg har sett og møtt ever. Sa noen sjarm? Sa noen beauty? Sa noen humor? Sa noen sjarm en gang til?

Fy faen i helvete, jeg digger henne så utrolig høyt! Kan ikke Norge bare kåre henne til tidenes kvinne? Hun er faktisk mye bedre enn Gro og Wenche Foss til sammen.

Min opplevelse til deg:

Du kommer inn på den lokale kolonialen. I kassen sitter tidenes kvinne. Det er ikke mer å si om den saken.

Slik lager du objektet selv:

Ta en apokope, da er du et stykke på vei. Lenger kommer du ikke.

Leave a Reply

