Hvis jeg var en annen jente

Posted: 11. December 2010 by antigirl29 in Mrs Draper

Therese Johaug kan nå fortelle VGs lesere at hun er en annen jente i år. Fy faen, det skulle gjerne jeg også sagt i dag.

Hvis jeg var en annen jente i dag, skulle jeg gjerne vært Anne Enger som ikke heter Lahnstein mer. Men hun er vel ikke akkurat ei jente. Jeg ville i alle fall ikke vært Pippi. Jeg er så utrolig lei av alle jenter som liker Pippi. Hva har Pippi gjort, liksom? Fletta håret selv?

Nei, jeg tror jeg ville vært Sally Draper. Hun er kanskje den kuleste jenta jeg vet om. Rappkjefta, egenrådig og lekker på samme tid.

Bare synd at hun ikke fins på ordentlig. Og at jeg ikke er jente mer.

Comments
  1. Lise says:

    Puh, jeg trodde et øyeblikk at du ville være Betty Draper, som i følge meg er ei selvopptatt, usympatisk drittkjærring. Men Sally derimot, hun er kul. Heia Sally!

  2. Big Dick says:

    Therese Johaug sier hun fikk det hele opp i halsen, hmmmm slikt gir meg syndige tanker, ho ho ho

Leave a Reply

