Magnhilds lønnssystem

Posted: 9. December 2010 by antigirl29 in Ufiltrert Magnhild

Når jeg blir stor skal jeg ha mitt eget konsern, har jeg tenkt. Det er greit å ha noe å stulle med når man har passert 40 også. I likhet med Statoil kommer jeg til å kjøre et lønnssystem der de menneskene jeg liker får mest lønn. Statoil gir lønn etter disse kategoriene «modig», «åpen», «tett på» og «omtenksom». Egenskaper som gir lønnsforhøyelse i mitt konsern er:

  • Manndighet (gjelder menn, ikke kvinner)
  • Ikke så veldig masse åpenhet (jeg gidder ikke høre om kollegaene mine sine private problemer, funker ikke)
  • Ikke så tett på (hater folk som snakker meg rett opp i trynet)
  • Omtenksomhet, for voksne mennesker, fortrinnsvis meg. Men ikke si navnet mitt i annenhvert setning og stryk meg på ryggen, da klikker jeg.

Jeg belønner også folk som ikke:

  • Bruker ord som prins, prinsesse, min kjære og snuskelusk
  • Folk som skryter av barna sine i arbeidstida. Det blir det faktisk trekk i lønn av.
  • Har selvironi, det gjelder spesielt de manndige mennene. Er det selvhøytidelige sender jeg dem tilbake til Statoil.
  • Går i batikklær på jobb. Dvs forhåpentligvis alle.
  • Maser om julebord
  • Er redde for å si i fra. Hallo, hvordan skal vi overleve i denne verden uten en skikkelig krangel i ny og ne?
  • Leser denne bloggen. Noe må jeg da ha for meg selv, også når jeg har blitt konsernleder.
Comments
  1. Big Dick says:

    Skulle da mer en gjerne jobbet under deg da Mag,,,,,,

  2. antigirl29 says:

    Ikke så tett på, nå…

  3. Big Dick says:

    LOL *Logrer med halen for sjefen, og sier ikke nei til nattevakt om behoved skulle være der*

Leave a Reply

