Objektifisert adventskalender # 5

Posted: 5. December 2010 by antigirl29 in Objektifisert adventskalender

Glamourmodeller og rosabloggere er noe jeg vanligvis holder meg unna. Men dette lille sjarmtrollet er det jo umulig ikke å elske. I dag gir jeg dere Linni Meister.

Linni Meister er ei herlig dame med mange talenter. På cvn hennes står det blant anna at hun har vært glamourmodell, popsanger, realitydeltaker, rosablogger og tv-stjerne.  Med vekslende hell, kan man vel si; den singelen hun gav ut for et par år sia var vel ikke akkurat noe Mozart kunne lagd.  Men i motsetning til de fleste av kollegaene sine (og andre som ikke kan synge) er Linni full av selvironi og herlige kommentarer. Mens rosabloggerne skriver om den siste skåla med cottage cheese som de har vært så heldige å fortære, tar Linni bilde av den nysvidde Grandiosaen sin, mens folk prøver å late som de ikke blir sponsa, skriver Linni på bloggen sin: (Produktet er sponset, og det er jeg sykt glad for, da det er de beste hudproduktene jeg har brukt hittil;). Nevnte jeg at dama også har en hest som heter Norgesmeister, at hun nettopp gifta seg i Vegas, at hun for noen år sia ble kasta ut av Team Aylar og at det er samme dama som for et år sia poserte på sin egen blogg i ei sykehustruse fra fødestua? Jeg elsker det. Og så er jeg ganske fascinert av at Linni er superkjendis, uten at jeg aner hvorfor.

Min opplevelse til deg:

Du ringer på døra til Linni. Hun åpner, gir deg en stor klem og byr på en fet sjokoladekake som hun har bakt, kakemons som hun er. Hun forteller om hesten sin, om sønnen sin, om mannen sin, om naboen sin, viser deg bloggen sin, Facebooksida si, kjøkkenet sitt, et lite klipp fra tv-serien sin på TV2 Bliss, viser et VHS-opptak fra Robinson, forteller litt om barndommen sin, om verdens beste far og bror, om ungdomsskolen hun gikk på, så synger hun en sang for deg og forteller om matteleksene sine, om de gode venninnene, om de sponsa hudpleieproduktene og alt annet Linni driver med, og når du må gå igjen har du hatt den morsomste og mest koselige formiddagen i ditt liv. Så glad blir du av å være en dag med Linni, at når hun gir deg en klem og sier: “Nå er du som en onkel for Dennis”, ja, da må du nesten grine.

Slik lager du objektet selv:

Det finnes mange Linni-kropper der ute, men det går ikke an å bli som henne. Humor og sjarm kan tross alt ikke kjøpes for penger.

Comments
  1. Big Dick says:

    Vet ikke jeg, hun er vel ei kvinnen man bør bli bedre kjent med før man uttaler seg om…..Men hun lever av og for mediene, og hva hadde hun vare uten en lekker kropp? Kanskje ikke så mye….

  2. antigirl29 says:

    Hva hadde hun vært uten en lekker kropp? Litt mer respektert for alt annet hun er, kanskje.

  3. Big Dick says:

    Har ikke sett stort annet en manneblad eksponert Linne jeg da, men sikkert ei grei nok frue da, det er da det fleste når det kommer til støkket, og nå snakker jeg ikke om bakstøkket…

Leave a Reply

