Nei takk til Robbie

Posted: 3. December 2010 by antigirl29 in Magnhild hater

Seriøst, Robbie Williams, kan du vennligst beholde buksa på?

Åh, jeg er så lei av gamle boybandstjerner som skal springe rundt og leve på gamle, tørre hvetebrød. Hva skal Take That og Robbie Williams i pratestudioene nå? Har de gjort noe nytt? Nei. Holder de på med det samme som alltidog gjør det stadig bedre? Nei. Forsøker de å gjøre det samme som de gjorde bra for 10 år sida? Ja. Funker det? Nei. Det er en grunn til at VG kaller Robbie for Angel-sangeren, liksom. Han har ikke gjort noe bra siden.

Så da må de vel bare blotte rumpa, da. For å ha noe å stille opp med. Bort sett fra at det er ikke noe å stille opp med. Jeg har aldri skjønt det der med å vise baken. Det er de færreste som ser særlig bra ut når de gjør det. Og det var kanskje sjokkerende for 20 år sida, men det er det definitivt ikke mer. Det minner meg bare om de guttene jeg ikke likte på gymnaset, og de vil jeg gjerne ikke bli minnet på.

Men dette avgjorde i alle fall saken: I morgen ser jeg ikke på Skavlan. Da kommer vel skrukken til Robbie.

Leave a Reply

