Glemte minner

Posted: 3. December 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Gråblogg, Magnhild møter menn

Innerst i garderobeskapet i gangen har jeg et aldri så lite hittegodskontor. Eller en minnebok over ting jeg helst vil glemme. Dette lille hjørnet er fylt av fylleangst, generell anger og noen opplevelser som  en gang virka ganske kule, men som i ettertid førte til, ja, anger. Hva er greia med menn man angrer på å ha møtt? Hvorfor skal alle legge igjen en eiendel i leiligheta mi, som et minne om hvor grusomme de er? Tror de jeg skal ringe dem for å gi tilbake tingen? Nei, det gjør jeg ikke. Av rent økologiske grunner kaster jeg dem inn i klesskapet, bak de stygge skoa jeg aldri bruker. Alternativet er liksom søppelbøtta.

Men nå er det på tide med ei opprydning. Savner du noe av dette, kan du ta kontakt med meg (under forutsetning av at du er klar over et par ting: Jeg kommer aldri til å ligge med deg igjen. Jeg er heller ikke så veldig interessert i å henge med deg sånn ellers):

Ei litt døll 17. mai-sløyfe

Et stk ganske kul og litt sporty lue

En stk sokk

Et slips. Grått. Ser litt dyrt ut.

Ei penn som det står Norsk Tipping på.

Et par ganske billige solbriller. Eller dyre? Jeg ser ikke forskjell.

Ei flaske rødvin (ok da, egentlig drukket opp, men jeg kan kjøpe den av deg. Og jeg som trodde du mente at vi skulle gå hjem til meg og drikke vin. Herregud…)

En nøkkel (til ditt hjerte eller? Jeg tviler)

En marsipangris uten bein (bein spist av meg, før den havnet i hittegodshjørnet)

Ei pepperbøsse stjålet fra et brunt sted (nei takk, jeg trenger ingenting som har med pepper å gjøre, særlig ikke det kommende året. Ah, hater 2011 allerede. Men på den annen side, vil heller være peppermø enn å oppleve deg igjen).

Comments
  1. fnord says:

    Interessant sosiologisk utfordring: å prøve å finne ut hvilken type mann du liker utifra utvalget. SLips, sløyfe og penn tyder på at du liker høyrefolk?

    • antigirl29 says:

      Jeg liker menn på generell basis. Av og til drar jeg inn rekved i huset som jeg strengt tatt burde holdt meg unna, men det er også noen lyspunkter. Og jeg foretrekker menn med en annen favorittfarge enn blå.

Leave a Reply

