I dag er jeg glad…

Posted: 1. December 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Bare lysegrå, Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene, Magnhild synser

.. jeg ikke bor i Sverige. Alexander Rybak skal være med i svenske Skal vi danse.  Såfremt puberteten til Rybak ikke går over i løpet av juleferien, tror jeg det kan bli en tung vår for svenskene. Med så mange halvnakne damer i omløp kommer felegnukkeren fra Nesodden til å bli så yr, at Skal vi danse ikke lenger egner seg som familieunderholdning.

Folkens, vær forberedt, dette er noen av overskriftene vi har i vente:

– Svenske jenter er utrolig pene, sier Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak

– Jeg er forelsket i alle svenske jenter, sier Skalvidansegrandprix- Alexander Rybak

– Jeg dater 12 svenske jenter for tiden. Jeg fant dem på en ungdomsklubb, sier Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak.

– Herregud, så pen du er! (Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak for andre gang til svensk filmstjerne i 50-åra)

– Jeg elsker svenske flickor! (Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak som er i ferd med å bli mer internasjonal)

– For en felespiller fra Norge er det utrolig vakkert å få være med på dette (Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak som begynner å bli ydmyk)

– Jeg klarer ikke mer. Nå klikker det for meg. Jeg setter snart tenna i parketten og hæla i tapeten! (Skalvidansegrandprix-Alexander Rybak i oppløsning etter en dårlig engelsk vals)

Comments
  1. gfx says:

    Hehe. Må bare le av deg.

    men fakta er at du har helt rett. Den derre rybakk typen Ser ut som, og kommer til og være et babyface.

    Ikke skjønner jeg hva disse jentene ser i han. Men mesteparten er sikkert bare teenages.

    Men uansett en bra blogg. 🙂

  2. Robert says:

    Jeg er helt enig med deg! Lo godt da jeg leste dette for jeg tenkte akkurat det samme selv! Thumbs up! 🙂

  3. Siri says:

    Nydelig. Og bare print ut denne og spill bingo med antatte overskrifter fremover.

  4. bee says:

    Du er det mest ufyselige menneske jeg vet om. Er bare så synd at du er for dum til å ta det inn over deg. Må være smertefullt å være så selvgod. Vær nå endelig forsiktig så du ikke snubler i egoet ditt og brekker nakken.

  5. Anita says:

    Herlig:)

  6. Vilde says:

    Hahahahaa, så bra 😀

  7. Elin says:

    ja enig her. var bra da han vant gran prix men etter det har d kun gått nedover……… masse rare uttalelser og spill for galleriet og umoden oppførsel . det har vært overload rybak

  8. m says:

    Han er faktisk en flott og talentfull fyr, om dere ikke har fått med dere det. Han er som Petter Norhug, ikke typisk norsk og heller ikke politisk korrekt. Han sier det han mener og det er ikke bra i Norge, det vet man jo. Her skal alle spille ydmyk og si de rette tingene, ikke være ironisk og tulle med alt og alle.

  9. antigirl29 says:

    Jeg har fått med meg at han sang en bra sang bra. Og at han er en søt fyr som ennå er i puberteten. Vardetnomer?

  10. Hufsa says:

    Jeg lukter skandaler også.

    “Alexander Rybak røyk ut av svenske Skal vi danse – knuste fela!”

  11. Nina says:

    Alex’s tilstedeværelse vil gi en høy rating til programmet

Leave a Reply

