Magnhild søker kjæreste

Posted: 30. November 2010 by antigirl29 in Bare lysegrå, Magnhild lærer, Magnhild møter menn, superkvinner

Hei, jeg heter Magnhild, er søt, smart, sjarmerende og en anelse sarkastisk. Jeg trenger også en kjæreste. Jeg vil derfor lansere ideen Magnhild søker kjæreste, siden Stine (19) som er god i håndball fikk mange tilbud da hun sa at Stine søker kjæreste. Rent personlig ville nok jeg valgt meg. Jeg er ikke god i håndball, men ganske god til en del andre ting. I likhet med Stine er jeg en intelligent playmaker, men jeg er nok best uten ball. Jeg er også ganske god til å tenke, skrive, snakke og jeg synes faktisk det er like fint å jobbe som å danse. Eller, vent, det var motsatt. Men jeg trenger noen å danse med, liksom. På mer permanent basis. Jeg sier som VG sier om Stine, at hun trenger noen til å okkupere leppene sine. Det gjør jeg også.  (Åh, fy faen, for ei harry formulering). Men om den funker så er jeg med dønn. 2010 skulle jo bli året der jeg fant drømmemannen. Nå er det bare noen få uker igjen.  Fyll opp innboksen min med friere, la meg velge og vrake, la meg være ung. Takk, VG, Stine, alle drømmemenn. Jeg vil også takke livet som har gitt meg så mye. Klem til alle fra Magnhild

Comments
  1. Rabiatix says:

    Hvor sender man søknad og cv?

  2. antigirl29 says:

    Friere tas i mot i innboksen. Jeg fyller den gjerne opp med friere.

  3. Big Dick says:

    Da tar du vel gjerne et alias på slengen, en slikt oppegående….

  4. Ønsker lykke til, du skal nok se at de neste ukene blir travle. Og blir det ikke i år, så blir det garantert til neste år *tenke positivt*

  5. Juro says:

    Hei på deg!

    Bli med og skøyte i Spikersuppa til romantisk musikk en dag før jul? 🙂
    Hadde vært koselig!
    Klem, Juro

Leave a Reply

