Milly Kakao snakker ut

Posted: 28. November 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene, Trykt og utrykt

Det er første søndag i advent og jeg får endelig ro i sjela igjen. Jeg har vært ganske bekymra for det ene medlemmet av kongefamilien i det siste, nemlig lille Milly Kakao. Nei, hun er ikke dattera til Märtha og Ari, men hunden til kronprinsparet. Etter at de reiste ut for å finne seg sjæl, har Milly K. vært alene hjemme.  I dag kan endelig NTB og VG bringe siste nytt om Millys privatliv. Milly Kakao har også valgt å snakke ut eksklusivt her på bloggen, noe jeg er veldig glad for.

– Det er deilig å være en del av kongefamilien, særlig for meg som liker å spise kongelige til frokost. Tok et jafs av leppa til Mette-Marit her i sommer, og det smakte digg. Bruker også å spise smykkene hennes. Det savner jeg selvsagt, sier en åpenhjertig Milly Kakao.

– Jeg er litt glad de har reist. Jeg mener, da Mette-Marit begynte å gå med denne kåpa av noe som ligner meg, ble jeg litt skjelven i ulla, sier en ærlig og åpen Milly Kakao.

– Når jeg er i det ærlige hjørnet, må jeg også innrømme at jeg er litt skuffet over standarden i den norske kongefamilien. Hadde kanskje trodd det skulle vanke noe mer enn en trepinne, liksom.

– Det er jævlig deilig med en pause fra den evinnelige vinketreninga. Og så kan jeg banne når de er borte. FAEN FAEN FAEN.

– Da de sa de skulle reise, ble jeg aller mest redd for at jeg måtte bo hos denne dama. Shiiiiit, skummel! Og siden jeg heter det samme som barna hennes, kunne det ha blitt litt for mange misforståelsr. Og så er jeg så møkk lei eventyr. Så nå er jeg heller ute på egne eventyr, sier Milly Kakao åpenhjertig.

Comments
  1. Barbro says:

    Humoristisk blogg!

  2. Bullseye says:

    Tenk, her har jeg engstet meg over denne hundens skjebne, og var redd den bare var kastet ut av huset mens familien dro for å farte rundt som en annen reisende folkehøyskole. Men jeg leser at et lite rødt hus (trenger noe oppussing) tilknyttet Skaugum nå er solgt. Megler vil ikke oppgi navnet på kjøper, men tør vi gjette at det dreier seg om en hundevenn? En som tar Milly inn til jul og gir den bein? Får vi lov å håpe?

Leave a Reply

