Liv Ullmann forhandler

Posted: 26. November 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene, superkvinner, Trykt og utrykt

Liv Ullmann er klar for en ny rolle i Norge, denne gangen i filmen ” To liv”. Hun har iallfall meldt interesse for rollen, og skal nå forhandle kontrakt. Av hensyn til alle oss norske avislesere, vil jeg be Liv Ullmann om å presisere et par ting i kontrakten.

– Jeg skal ikke ta buss i denne filmen

– Jeg skal ikke ta buss til, fra eller mellom locations

– Jeg skal ikke befinne meg i nærheten av en buss når filmen skal lanseres

– Jeg skal ikke ta buss til eller fra premieren på filmen

Leave a Reply

